Skip to main content

pelkkää valkoista

  • December 11, 2014
  • 4 kommenttia
  • 6 katselukertaa

Hei

Mikäköhän on vikana kun laittaa boksin päälle niin näkyy pelkkää valkoista?
Olen ottanut johdon irti ja yrittänyt että olisi latautunut uudelleen, mutta ei mene edes siihen kohtaan missä tulisi ne prosentit näkyviin vaan koko ruutu menee siinä välissä ihan valkoiseksi.

4 kommenttia

  • September 4, 2012
Hei Ninni75

Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tarkastamaan tietosi ja tutkimaan KotiTV palveluasi tarkemmin.

  • September 4, 2012
Hei

Asiakasnumero lisätty

  • September 5, 2012
Hei Ninni75

Tarkistin tietosi ja en löytänyt suoraa syytä, miksi KotiTV ei toimisi. Oletko kokeillut resetoida Thomsonin modeemin ja digiboksin?

Ohjeet Thomsonin resetointiin löytyy täältä ja ohjeet digiboksin resetointiin löytyy täältä.

Kokeile nämä toimenpiteet ja ilmoittele, miten kävi.

  • September 6, 2012
Hei

Thomsonin resetointi auttoi ;)

Digiboksia en saanut resetoitua vaikka kuinka tein niin kuin ohjeissa sanottiin, mutta ei haittaa tällä hetkellä.

Kiitos