Hei
Mikäköhän on vikana kun laittaa boksin päälle niin näkyy pelkkää valkoista?
Olen ottanut johdon irti ja yrittänyt että olisi latautunut uudelleen, mutta ei mene edes siihen kohtaan missä tulisi ne prosentit näkyviin vaan koko ruutu menee siinä välissä ihan valkoiseksi.
pelkkää valkoista
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.