Sain toiseen kertaan jo perhepaketistani laskun, jossa oli laskutettu multimediaviestejä kappalemäärän perusteella, vaikka perhepakettiin nimenomaan kuuluu niitä rajoituksetta.
Voisko joku soittaa ja selvittää missä mättää, kun yritätte laskuttaa moninkertaisen määrän sovittuun nähden!!????
Minä en siis missään nimessä aio maksaa sähköpostiin saamaani laskua vaan odotan, että saan sopimuksen mukaisen laskun.
Laskun numero xxx
Perhepaketista taas väärä lasku
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.