Skip to main content
Hei!
Olen yrittänyt lopettaa perhepalvelua, kun se oli kultaetuna, mutta vaikka olen soittanut, lähettänyt viestiä ja yhteydenottopyyntöjä, laskussa on aina tämä palvelu!! Millä tämän saa pysyvästi pois?? En maksa laskuani ennenkuin virhe on korjattu! Laskun numero on 54091223.
Matkapuhelinasiakaspalveluumme voit jättää yhteydenottopyynnön myös Omien sivujen lomakkeella jos et jaksa jonottaa puhelimessa.

Jos sinulla ei ole tunnuksia Omille sivuille, saat salasanan lähettämällä tekstiviestin SALASANA numeroon 15400 siitä liittymästä, johon salasanan haluat. Käyttäjätunnuksena toimii matkapuhelinnumero.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Hei!
Eipä toimi tuokaan! Olen lähettänyt monet yhteydenottopyynnöt useiden viikkojen aikana eikä soittoja ole kuulunut. Tänään kuitenkin soittivat, mutta laskussa oli eräpäivä jo ehtinyt mennä.
Palvelupyyntölomakkeen kautta lähetettyihin viestit pyritään vastaamaan kauttamme mahdollisimmin nopeasti, mutta kiireellisissä asioissa voit saada yhteyden asiakaspalveluumme nopeiten puhelimitse.

Jos asia on vielä ajankohtainen, voit olla asiasta vielä yhteydessä matkapuhelinpuolemme asiakaspalvelun numeroon 0200 17000 (pvm/mpm).

T. Sami
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa