Minulla on tuo soneran perus+ liittymä johon kuuluu 1Gt netti. Mitä sitten tapahtuu kun se 1Gt on ylitetty? Muuttuuko se maksulliseksi vai hidastuuko vaan?
:)
Perus+ ja netti
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.