Skip to main content
Osa peruskanavista eivät taloudessamme näy (MTV3, Nelonen, Sub ym.). Asiaa kyselty naapureilta ja kummastuttaa että heillä toimii moitteettomasti. Kanavat ovat näkyneet ennen kuin taloyhtiömme (kaikeksi epäonneksi) päätti vaihtaa Soneraan, eli tätä on jo jatkunut pari kuukautta! Asia harmittaa kovasti, koska monet suosikkisarjoista on jääneet näkemättä.

Olen soittanut Soneran asiakaspalveluun, ja sieltä vain väitettiin taloutemme olevan antenniverkossa, vaikka postista kolahti lappunen jossa kerrottiin että taloyhtiöömme on vaihtunut Soneran kaapeliverkko. Saimme sittemmin saman puhelun aikana tietää, että kaapeliverkkomme vaihtuu Soneralle muka vasta helmikuussa?!?!
Digiboksiin on sovellettu tehdasasetusten nollausta ja kanavahakuja tehty usean kerran päivässä.

Toivoisin siis Soneralta että sieltä joku tulisi paikan päälle katsomaan ja ratkaisemaan nämä ÄRSYTTÄVÄT ongelmat kaapeli TV:n suhteen!
En tiedä mistä osoitteesta on kyse, mutta olisikohan kirje koskenut sellaista asiaa että taloon on kytketty Sonera valokaapeli ja sen kautta on mahdollista saada laajakaistayhteys (Laajakaista Extra). Samaa valokuitua pitkin voi olla myöhemmin tulossa myös Soneran kaapeltelevisiopalvelut ja kertomasi Asiakaspalvelun kommentin mukaan talon kaapelitelevisioyhteys siirtyisi Soneralle helmikuussa.

Jos ei muu auta, niin kysy naapurilta mitä kautta heillä TV näkyy: kaapelista vai antennilla.

Vastaa