Perusteeton lasku
Sain sähköpostiini Soneralta laskun liittyen taloyhtiön tarjoamaan ilmaiseen Kodin Netti Perus ja sopimuksessa lukevaan modeemiin hinta 0€ . Eli siis minua laskutetaan nyt modeemista. Mitä teen laskulle? Kun siinä uhataan 5€ myöhästymislaskulla ja edelleen perintään viemisellä.Laskun eräpäivä on 22.09.2014. Lasku ei näy omat tiedot osiossa. Miten/mistä tuollaisia laskuja keksitään? Yritin varata soittoajan palveluistanne, mutta siellä luki: Huoltotöiden vuoksi poissa käytöstä 1.9. - 15.9, asiakaspalveluun jonotusaika 15min. mistä laskutetaan. Toivonkin että asian voisi selvittää tämän kanavan kautta.
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.