Perusteeton lasku

  • 11 December 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Sain sähköpostiini Soneralta laskun liittyen taloyhtiön tarjoamaan ilmaiseen Kodin Netti Perus ja sopimuksessa lukevaan modeemiin hinta 0€ . Eli siis minua laskutetaan nyt modeemista. Mitä teen laskulle? Kun siinä uhataan 5€ myöhästymislaskulla ja edelleen perintään viemisellä.Laskun eräpäivä on 22.09.2014. Lasku ei näy omat tiedot osiossa. Miten/mistä tuollaisia laskuja keksitään? Yritin varata soittoajan palveluistanne, mutta siellä luki: Huoltotöiden vuoksi poissa käytöstä 1.9. - 15.9, asiakaspalveluun jonotusaika 15min. mistä laskutetaan. Toivonkin että asian voisi selvittää tämän kanavan kautta.

2 kommenttia

Moi A1001261601,
Kurkkasin tilannetta. Modeemin on todellakin pitänyt lähteä maksutta, mutta tallentaja on virheellisesti jättänyt laitteen maksun voimaan. Tämän jälkeen siihen on tehty vähennys, mutta liian pienelle summalle. Olen pahoillani tästä!
Hyvitin nyt koko laskun, maksaa sitä ei missään nimessä tarvitse.
Toivotan sinulle oikein mukavaa syksyä 🙂
Kiitos! Asia hoidettu hyvin joten olen tyytyväinen.

Vastaa