Moi,
tässä minun tarinani.
Ongelmat alkoivat helmikuussa kun taloyhtiö alkoi hommaamaan ilmaista 2mb nettiä asukkaille. Siihen asti minulla oli mainiosti toimiva 8mb yhteys. Helmikuun jälkeen useimpina päivinä nettiyhteys ei toiminut laisinkaan.
Jossain vaiheessa jätin vikapyynnön automaattivastaajaan vähintään kerran viikossa. n. viikon sisällä aina vikapyynnön jälkeen sain tekstarin, että ongelma korjattu, jonka jälkeen netti saattoi toimia jälleen muutaman päivän. Totuimme kiinteän netin toimimattomuuteen, jolloin käytimme pääasiallisesti mobiilinettiä. Tätä jatkui toukokuuhun asti, jolloin soitin asiakaspalvelijalle ja irtisanoin maksullisen netin, koska eihän se edes toiminutkaan kuin n. kolme päivää vikapyynnön ratkaisun jälkeen, jonka jälkeen piti jättää uusi pyyntö.
Asiakaspalvelijalla ei nähnyt lokia tekemistäni vikapyynnöistä ja ihmetteli ongelmiani. Hän kuitenkin lupasi ilmaisen Spotify-palvelun kahdeksi kuukaudeksi ilmoittamaani sähköpostiosoitteeseen, sekä lupasi että saan vain yhden laskun enään (pyysin että saan vain yhden laskun enään). Lasku tuli kesäkuussa, jonka maksoin, mutta Spotify tunnuksia en koskaan saanut.
Nyt on elokuu ja laskutus vain jatkuu... sain juuri n. kahdenkymmenen euron laskun ja soitin asiakaspalveluun, jossa selitettiin, että lasku on 8mb netistä huhti-toukokuulta. Kuinka huhti-toukokuun laskun voi lähettää elokuussa ? ja miksi se ei ollut laskussa jonka maksoin kesäkuussa? Pyysinhän erikseen, että saan vain yhden laskun enään...
Enkä ole saanut minkäänlaista kompensaatiota ongelmistani joita oli helmi-toukokuun välissä, jolloin netti oli käytännössä käyttökelvoton. Kysyin asiakaspalvelulta näitä kysymyksiä, eikä hänellä ollut mitään haluja vastata näihin kysymyksiini. Eivät suostu edes antamaan yhteystietoja ihmisistä jotka voisivat oikeasti ratkaista näitä ongelmia.
Olen siis pettynyt :
- Nettiyhteyden toimintaan
- Asiakaspalvelun katteettomiin lupauksiin
- Epäselvään laskutukseen ( vaikuttaa minusta huijaukselta... syyskuussa uusi lasku kenties? Jos en maksa, niin perintään laitetaan... )
Onko tuollainen toiminta laillista? pitääkö minun ottaa yhteyttä viranomaisiin, jotta saan vastauksia? Ahdistaa !!!
Pettynyt soneraan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.