Skip to main content

Pientä tiedustelua

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moro!

Olen jo monta vuotta ollut Soneran asiakas ja omistan laajakaistan ja puhelimen+liittymän Soneran asiakkaana. Minulla on kohta parisen vuotta ollut nykyinen laajakaista sopimus (8/1) ja tiedustelin keväällä josko nopeutta voisi nostaa. Ei ikävä kyllä voinut. Kaikkia mahdollisia keinoja kokeiltiin Sonera kaupassa täällä Vaasassa, mutta toi 8/1 on maksimi minkä saan tähän osoitteeseen.

Tiedustelisin nyt sellaista, että joudunko maksumieheksi jos haluan vaihtaa Soneran Anviaan? Tarvitsen todella nopeampaa nettiä sillä taloudessa on kaksi kannettavaa ja pelikonsoli, joka on kovassa käytössä. Olen nyt jonkin aikaa kituuttanut tällä yhteydellä ja toivonut josko talouteen saisi nopeamman Soneran yhteyden mutta ei..

Olen ollut todella tyytyväinen saamaani palveluihin. Olen kyllä jatkamassa puhelimen omistajana Soneran asiakkaana, mutta laajakaistaan kaipaan tehoa.

Olen asiasta ottanut myös yhteyttä asiakaspalveluun kevään aikana ja sama homma: Nopeutta ei voida nostaa.

1 kommentti

  • November 29, 2012
Hei RikuR!

Jos sinulla on liittymästäsi määräaikainen sopimus voimassa, et voi vaihtaa sitä toiseen kesken sopimuskauden. Sopimuksen purkaminen on tietysti mahdollista, mutta tällöin joudut maksamaan loppulaskussa jäljellä olevien kuukausien osuudet. Voit lisätä asiakasnumerosi profiilisi tietoihin, jos haluat, että tarkistamme onko yhteyssaatavuuksiin tullut mitään muutoksia kevään jälkeen.