Skip to main content

PIN-koodi HUSTLERTV

  • December 11, 2014
  • 8 kommenttia
  • 17 katselukertaa

Olen 14.10.2011 alkaen keskustellut ko kanavan jatkuvasta PIN-koodista ja sen poistosta. Sonera on vastannut aina ettei tämä ole heidän "aikaansaannoksia". Voin hyväksyä tämän koska kyseinen kysely tulee suoraan HUSTLERTV K-18 (erotiikka) lähetyssignaalin mukana.
Olen ehdottanut moneen kertaan aiemmin, että kyseinen käytäntö tulee säilyttää alkuperäisenä, mitään siitä siitä poistamatta.
ELISA/TTV on omilla sivuillaan tehnyt sen, että OMILLA SIVUILLAAN ko jatkuava PIN-koodi voidaan poistaa tai palauttaa takaisin. Vuonna 2012 kaikkia palveluja vastaanotetaan ja mielestäni Soneran tulee mukautua myös tähän päivään. Soneran holhousmentaliteetti ei liene vuosimallia 2012.?
Summa summarum: PIN-koodi aina, mutta mahdollisuus sen poistoon OMIEN SIVUJEN kautta tulisi olla mahdollisuus tai palauttaa takaisin.

8 kommenttia

  • August 13, 2012
Hei SNOW69!

Onko kyseessä kaapeli-TV vai Koti TV? Lisäisitkö vielä asiakasnumerosi kokonaisuudessaan profiiliisi, niin pääsemme katsomaan liittymäsi tietoja, kiitos.

  • August 13, 2012
Kyseessä on kaapeliTV.
Olen päivittänyt profiilini lisättynä asiakasnumerollani.

  • August 13, 2012
Sonera Koti TV -palvelussa voi tämän PIN koodikyselyn poistaa käytöstä meidän toimittamamme digiboksin asetuksista. Tähän tarvitaan palvelun mukana toimitettuja PIN1 ja PIN2 -koodeja.

Tässä kyseessä on kaapeli-TV -palvelu, jolloin pyytäisinkin sinua tarkistamaan digiboksisi tai televisiosi asetukset. Edellämainittujen laitteiden ohjekirjoista tai maahantuojalta saat tarvittavat ohjeet PIN koodi kyselyn poistamisesta.

  • August 20, 2012
Heikki- kirjoitti:
Sonera Koti TV -palvelussa voi tämän PIN koodikyselyn poistaa käytöstä meidän toimittamamme digiboksin asetuksista. Tähän tarvitaan palvelun mukana toimitettuja PIN1 ja PIN2 -koodeja.

Tässä kyseessä on kaapeli-TV -palvelu, jolloin pyytäisinkin sinua tarkistamaan digiboksisi tai televisiosi asetukset. Edellämainittujen laitteiden ohjekirjoista tai maahantuojalta saat tarvittavat ohjeet PIN koodi kyselyn poistamisesta.


Tämän päivän digiTV:ssä tai digibox:ssa on valmiina PIN-koodin kysely aina kun lähete on K-18. Tätä ei voi poistaa...koska LÄHETTEEN mukana tämä kysely tulee.
ASIAKKAALLA tulee olla mahdollisuus poistaa tämä jatkuva PIN-koodin kyselyn Omien Sivujen kautta tai palauttaa se takaisin.
Alkuasetelma tulisi olla, että PIN-koodi vaaditaan.

  • August 23, 2012
SNOW69 kirjoitti:
[quote="Heikki-":3j7pw9z4]Sonera Koti TV -palvelussa voi tämän PIN koodikyselyn poistaa käytöstä meidän toimittamamme digiboksin asetuksista. Tähän tarvitaan palvelun mukana toimitettuja PIN1 ja PIN2 -koodeja.

Tässä kyseessä on kaapeli-TV -palvelu, jolloin pyytäisinkin sinua tarkistamaan digiboksisi tai televisiosi asetukset. Edellämainittujen laitteiden ohjekirjoista tai maahantuojalta saat tarvittavat ohjeet PIN koodi kyselyn poistamisesta.


Tämän päivän digiTV:ssä tai digibox:ssa on valmiina PIN-koodin kysely aina kun lähete on K-18. Tätä ei voi poistaa...koska LÄHETTEEN mukana tämä kysely tulee.
ASIAKKAALLA tulee olla mahdollisuus poistaa tämä jatkuva PIN-koodin kyselyn Omien Sivujen kautta tai palauttaa se takaisin.
Alkuasetelma tulisi olla, että PIN-koodi vaaditaan.[/quote:3j7pw9z4]
Soneran mielenkiinto loppui kun asiakkanne kertoi totta.
ELISA/TTV on hoitanut tämän ongelman pois omien sivujen kautta.
Lopetan välittömästi tämän kanavan tilauksen päättyväksi juuri nyt, koska se ei ole ollut tilaukseni kriteerien mukainen.
Väittäkää oheinen myös tilausjärjestelmiinne.

  • August 23, 2012
Hei SNOW69,
Keskustelupalstan kautta ei ikävä kyllä ole mahdollista tehdä tilauksia tai muutoksia jo olemassa oleviin palveluihin. Olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme. Voit soittaa tai varata ajan, jolloin meiltä soitellaan sinulle.

  • August 23, 2012
Mia kirjoitti:
Hei SNOW69,
Keskustelupalstan kautta ei ikävä kyllä ole mahdollista tehdä tilauksia tai muutoksia jo olemassa oleviin palveluihin. Olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme. Voit soittaa tai varata ajan, jolloin meiltä soitellaan sinulle.

En missään kohtaa tarivitse "SONERA:n..holhousta..olen 62 v. aikuinen mies. en on ole syyntakeeton tai idiootti..ainostaan normaali palvelun tilaaja maksuTV palveluille, Teidän kaapeli TV palvelun kautta.
Tein viimeisen tlauksen ko kanavalle, edellytyksellä, että aiemmin PIN-koodin kysely postuu, jollei poistakaa tilaukseni väittömästi. osaltani teen kaikki yhteisesti tehtyjen sopimusehtojen mukaisesti.
Suomalaisissa kaupankäyntititavoissa suullinen tai kirjallinen informaatio on samanarvoinen.
Jos tämä "Mia" haluaa keskustella kanssani..olen käytettävissä, mutta ALÄ KERRO MINULLE KOSKAAN, ETTÄ OLISIN SYYNTAKEETON"...tai tee näin..anteeksi ymmärrän kaiken-.
Ok tämä lienee lienee rajua..mutta Soneran asiakaspalvelun tullee ymmärtää,, että SONERALLA ON MYÖS ASIAKKAITA JOTKA YMMÄRTÄVÄT MYÖS TÄTÄ PÄIVÄÄ?
Tämä on ainostaan rakentavaa kritiikkiä osaltani...SONERA "MÄRESKELKÖÖN" ITSERIITTOISESTI KAIKKEA VAIKKA "MAAILMAN TAPPIIN.!!!!
ENSIMMÄISEN reklamaation ole tehnyt tässä asiassa 14.11.2011 . Nyt eletään päivää 23.08.2012?

  • August 23, 2012
SNOW69 kirjoitti:
[quote="Mia":f0fgu4g3]Hei SNOW69,
Keskustelupalstan kautta ei ikävä kyllä ole mahdollista tehdä tilauksia tai muutoksia jo olemassa oleviin palveluihin. Olethan yhteydessä Asiakaspalveluumme. Voit soittaa tai varata ajan, jolloin meiltä soitellaan sinulle.

En missään kohtaa tarivitse "SONERA:n..holhousta..olen 62 v. aikuinen mies. en on ole syyntakeeton tai idiootti..ainostaan normaali palvelun tilaaja maksuTV palveluille, Teidän kaapeli TV palvelun kautta.
Tein viimeisen tlauksen ko kanavalle, edellytyksellä, että aiemmin PIN-koodin kysely postuu, jollei poistakaa tilaukseni väittömästi. osaltani teen kaikki yhteisesti tehtyjen sopimusehtojen mukaisesti.
Suomalaisissa kaupankäyntititavoissa suullinen tai kirjallinen informaatio on samanarvoinen.
Jos tämä "Mia" haluaa keskustella kanssani..olen käytettävissä, mutta ALÄ KERRO MINULLE KOSKAAN, ETTÄ OLISIN SYYNTAKEETON"...tai tee näin..anteeksi ymmärrän kaiken-.
Ok tämä lienee lienee rajua..mutta Soneran asiakaspalvelun tullee ymmärtää,, että SONERALLA ON MYÖS ASIAKKAITA JOTKA YMMÄRTÄVÄT MYÖS TÄTÄ PÄIVÄÄ?
Tämä on ainostaan rakentavaa kritiikkiä osaltani...SONERA "MÄRESKELKÖÖN" ITSERIITTOISESTI KAIKKEA VAIKKA "MAAILMAN TAPPIIN.!!!!
ENSIMMÄISEN reklamaation ole tehnyt tässä asiassa 14.11.2011 . Nyt eletään päivää 23.08.2012?[/quote:f0fgu4g3]
Soneralla on aikaa venytellä ja vanutella asioita. Niillä on pari osastoa tyhjäntoimittajia, joilla on aikaa. Siis melkoinen työpaikka. Tampereellakin palloilee päätön lauma Soneralaisia ja vievät kaikki parkkipaikat. Ei ihme siis, etteivät asiat hoidu, kun suurin murhe on saada lisää parkkipaikkoja.