Mistä helkkarista minä oikein maksan soneralle ?. Ostin iPhonen runsas vuosi sitten ja sen jälkeen olen soittanut soneran vikapalveluun (?) usein, mutta ei siitä ole ollut mitään apua. Vaikka asun 3G alueella niin noin puolet ajasta näytössä lukee Ei verkkoa. Eli täytyy ottaa yhteys kuluttaja-asiamieheen ja kysyä mistä helkkarista minä oikein maksan täyden hinnan ?
Eli voisiko sonera vihdoin laittaa verkon kuntoon että ei tarvitse mennä ulos soittamaan, ja jos tarvitsee mennä ulos niin sonera saa lähettää lämåöhaalarin että ulkona tarkenee soitella.
Pitääkö ostaa lankapuhelin ?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.