Pitääkö VDSL2-modeemi hankkia etukäteen?
Tilasin eilen ton Laajakaista Extran, ja asennus olis perjantaina. Jäi kuitenkin tässä vaiheessa epäselväksi että pitääkö tuo VDSL2 modeemi hankkia itse ennen asennusta? Oletin että se kuuluisi hintaan kunnes jossain tilauksen loppuvaiheessa luki näin: "Laajakaista Extran käyttämiseksi tarvitset VDSL2-modeemin, sillä normaali ADSL-modeemi ei toimi ko. kiinteistössä". Eli käsitinkö nyt tämän oikein, että mun pitäis lähtee hakemaan joku VDSL2-modeemi ennen ku tänne tullaan asentamaan laajakaista? Vai kuuluuko modeemi avausmaksuun tai kytkentämaksuihin (jotka näyttäisi olevan 0€ saamani tilausvahvistuksen mukaan)?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.