hei,
minulla on tämä TeleWell TW-EA501 v3 (b) malli jonka käytössä esiintyy yhteysongelmia esim. pätkii joka 2-5min. On toiminut moitteetomasti viimeisen vuoden aikana mutta viime viikolla netti meni kokonaan 4 pväksi ja juuri pari pvä sitten alkoi toimia kun tein vikaongelmatilanteen soneralle. Huomasin että kerrotte sivuillanne että juuri tällä modeemilla on havaittu ongelmia. Pitäisikö minun vaihtaa modeemi uuteen? Ja kyllä olen jo päivittänyt modeemini.
Mitä pitäisi tehdä?
Pitäisikö vaihtaa modeemi???!?!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.