Skip to main content
Miksi kukaan ei vastaa asiakaspalvelussa? Olen odottanut melkein puolitoista tuntia ja tämä maksaa minulle!!! En ymmärrä???
Ja vielä odotan...2 tuntia jo ja puhelinlasku vaan kasvaa!!!
Nyt annan periksi...olen kohta entinen Sonera asiakas!!! Toivottavasti joku Sonerasta soittaa minulle ja selittää tämä!
Hei RolleG!

Tosiaan asiakaspalveluun voi olla jonoa, pyrimme mahdollisimman pian aina vastaamaan ja harmi kun et saanut asiaa hoidettua. Meihin saa yhteyttä myös muita kautta. Esimerkiksi voin täällä kyllä auttaa useammissa tapauksissa. Tämän lisäksi täältä löytyy kanavia joiden kautta voi jättä esimerksi soittopyyntöä meille:http://www.sonera.fi/etsi+apua+ja+tukea#kysy-verkossa?someid=Some3827. Tämän lisäksi löytyvät myös sosiaalisessa median kanavat twitter sekä facebook, jonka kautta voimme myös auttaa.

Vastaa