mahdotonta jonottamista puhelimitse kun haluaisin plussapisteeni ja ilmoittaa plussakorttini nro.n. voinko tehdä sen täällä? meneekö tiedot laskutukseen keskustelupalstalta. kännyllä tekstitse ei hyväksy koska liitymä muualla mutta netti on ja ymmärtääkseni se kerää laskuista myös plussaa...
kysyy leksu
plussaaaaaaaaaaa
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.