Skip to main content
Hei!
Voiko joku viisaampi vastata miksi Sonera on poistanut laajakaistamaksuista kertyvät plussapisteet? Olen mielestäni saanut aikaisemmin plussapisteitä laajakaistamaksuista mutta en enää.
Tipahdin kultatasolta ensin hopeatasolle ja nykyisin olen perustason asiakas, vaikka kännykkämaksut ovat säilyneet samana vuodesta toiseen, vaihtelua max 5euroa/kk.
Tämä sapettaa, koska olen ollut asiakkaana todella kauan ja menetän näin monia etuja verrattuna kultatasolla olemiseen.

Olenko väärässä vai onko jossakin vaiheessa hukkunut jotakin tietoja?
Soneran ja Keskon välinen yhteistyö on päättynyt ainakin laajakaistaliittymien osalta jo kesällä 2008 joten laajakaistasta ei enää plussapisteitä saa.

Etuasiakkuudesta sinun kannattaa tiedustella matkapuhelinasiakaspalvelustamme joko soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000, tai jättämällä yhteydenottopyynnön Omien sivujen lomakkeella.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa