Naapurini on saanut Soneralta kirjeen, jossa kerrotaan että kiinteä linja poistetaan ( olemme saman linjan varressa ) kirjeessä oli ohjeet kuinka toimia tilanteessa. Minä en ole saanut kirjettä tai sitten olen hukannut sen. Kiinteän verkon palvelu uhattiin lopettaa jo 31.12.2013. Minulla on tämän internetyhteyden lisäksi lankapuhelin. Pyydän vastausta
Sivu 1 / 1
Hei jun8
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää. Asia on kuitenkin melko kiirelllinen saada selvitykseen joten suosittelisin tässä tapauksessa soittamaan asiasta myös suoraan asiakaspalveluun.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan miltä tilanne näyttää. Asia on kuitenkin melko kiirelllinen saada selvitykseen joten suosittelisin tässä tapauksessa soittamaan asiasta myös suoraan asiakaspalveluun.
Hei Antti
Asiakasnumeroni on 10xxxxxxxx
Terveisin : jun8
Asiakasnumeroni on 10xxxxxxxx
Terveisin : jun8
Hei jun8
En kyllä löytänyt sinun liittymäsi kohdalle mitään päätöstä lakkautuksesta. Onko naapurillasi meidän vai jonkin toisen operaattorin liittymä ja mitä palveluita se tarkalleen koskee? Tämän hetkisen tiedon perusteella ei siis tarvitse huolehtia että liittymäsi sulkeutuisi.
En kyllä löytänyt sinun liittymäsi kohdalle mitään päätöstä lakkautuksesta. Onko naapurillasi meidän vai jonkin toisen operaattorin liittymä ja mitä palveluita se tarkalleen koskee? Tämän hetkisen tiedon perusteella ei siis tarvitse huolehtia että liittymäsi sulkeutuisi.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.