Laitetaanpa ainaisen marinan lisäksi hieman positiivistakin palautetta Soneran suuntaan.
Tilasin aikoinaan 2010 Soneran KotiTV -paketin ja alkuun reilu parin vuoden ajan oli jatkuvasti jonkinlaisia pieniä häiriöitä ja ongelmatilanteita laitteiston tai kanavien kanssa. Nyt on viimeisen vuoden aikana kaikki toiminut moitteettomasti ja kanavapakettien lopettaminen/vaihtaminen puhelimitse on ollut helppoa ja uusi kaukosäädinkin tullee helposti tämän palstan kautta.
T. Tyytyväinen asiakas ( tällä hetkellä )
Sivu 1 / 1
Kiittelet viime vuodesta kun samalla tosiaan toisessa topikissa valittelet, että kuinka yli vuosi sitten hajonnut kaukis vaihtui sellaiseen joka ei ole tahtonut millään toimia?
Lisäksi ilmeisesti teiltä ei hävinnyt satoja tunteja verkkotallennuksia tuossa joku aika sitten (taisi olla ihan nyt vuoden sisään), tai ihan hiljattain kun kaikki yli viikon vanhat MTV3-kanavan verkkotallennukset hävisivät kuin pieru saharaan.
Mutta hyvä kait jos on tyytyväinen tähän "palveluun", toisilla ehkä sitten vain kovemmat vaatimukset toimintavarmuuteen/palvelun tasoon ja toiminnallisuuksiin/etc.
Siihen nähden, että kuinka paljon ongelmia jatkuvasti on, varsinkin tallennusten häviämistä, ei Soneran se hyvin vähä positiivinen (=jotain kehitystä/korjausta, mutta todella hidasta ja vähän) toiminta kyllä henk. kohtaisesti nosta palvelun kokemusta plussan puolelle.
Tarkoitus ei ole trollailla.. tällaista opponointia vaan.
Lisäksi ilmeisesti teiltä ei hävinnyt satoja tunteja verkkotallennuksia tuossa joku aika sitten (taisi olla ihan nyt vuoden sisään), tai ihan hiljattain kun kaikki yli viikon vanhat MTV3-kanavan verkkotallennukset hävisivät kuin pieru saharaan.
Mutta hyvä kait jos on tyytyväinen tähän "palveluun", toisilla ehkä sitten vain kovemmat vaatimukset toimintavarmuuteen/palvelun tasoon ja toiminnallisuuksiin/etc.
Siihen nähden, että kuinka paljon ongelmia jatkuvasti on, varsinkin tallennusten häviämistä, ei Soneran se hyvin vähä positiivinen (=jotain kehitystä/korjausta, mutta todella hidasta ja vähän) toiminta kyllä henk. kohtaisesti nosta palvelun kokemusta plussan puolelle.
Tarkoitus ei ole trollailla.. tällaista opponointia vaan.
Joo, onhan se hienoa, että joku löytää jotain positiivista sanottavaa. kyllä muuten on varsin negatiivista tämä soneran toiminta.
Hei hardar !
Ja kiitos palautteestasi. Vaikeuksien kautta voittoon - näin voidaan ehkä nyt sanoa ja todeta. Mutta lopputulemana tyytyväinen asiakas on asia mihin me pyrimme. Toki virheemme myönnämme ja aina teemme kaikkemme niiden korjaamiseksi. Positiivisesta palautteesta olemme iloisia ja tyytyväisiä, silti myös rakentava palaute otetaan mielellään vastaan. Niiden perusteella voimme toimintatapoja ja tuotteita kehittää asiakkaiden toivomusten ja odotusten pohjalta.
Ja kiitos palautteestasi. Vaikeuksien kautta voittoon - näin voidaan ehkä nyt sanoa ja todeta. Mutta lopputulemana tyytyväinen asiakas on asia mihin me pyrimme. Toki virheemme myönnämme ja aina teemme kaikkemme niiden korjaamiseksi. Positiivisesta palautteesta olemme iloisia ja tyytyväisiä, silti myös rakentava palaute otetaan mielellään vastaan. Niiden perusteella voimme toimintatapoja ja tuotteita kehittää asiakkaiden toivomusten ja odotusten pohjalta.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.