Tänne kun tahtoo tulla paljon negatiivista palautetta niin voisin hieman kehua välillä.
Meillä on nyt muutaman päivän ollut @450 ja se toimii vallan mainiosti. Pystyn pelaamaan ja surffaus on vaivatonta.
Meillä oli helvetisti vaikeuksia alussa. Laitteiden saanti, teidän asiakaspalvelu, hinnoittelu...
Mutta nyt on ihan jees kaikki. Tuntuu tämä yhteys olevan nopeampi kuin oli langallinen 1/512 yhteys.
Kiitos myös Helpsonin antenniasentajille:)
Tämä on tietysti vasta muutaman päivän kokemus... Toivotaan että kaikki toimii tulevaisuudessakin.
Ja toivotaan että siirtorajat nousevat tai poistuvat, hinnat laskevat ja nopeudet nousevat.
Kiitos!
T:Jussi
Positiivista välillä
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.