Moi
Olen tässä yrittänyt löytää jos jonkilaista vastausta ongelmiini mutta tuloksetta.
Olen uusi asiakas Soneralla ja haluaisin jatkaa vanhojen postilaatikoiden käyttöä koska ne on levitetty niin moneen paikkaan. Pystyn vastaanottamaan sähköposteja niinkuin ennenkin mutta en lähettämään.
Vaihdoin lähtevän postin palvelinta mail.inet.fi:ksi ja sen jälkeen ongelmat alkoivat. Ei tule edes mitään erroreita että voisi tietää mitä mättää, mutta fakta on että vastaanottaja ei koskaan saa posteja.
Kyseessä sähköpostiohjelma ei webmail.
t
Pynjarn
Postit eivät lähde
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.