Skip to main content

Postit eivät lähde

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 0 katselukertaa

Moi

Olen tässä yrittänyt löytää jos jonkilaista vastausta ongelmiini mutta tuloksetta.

Olen uusi asiakas Soneralla ja haluaisin jatkaa vanhojen postilaatikoiden käyttöä koska ne on levitetty niin moneen paikkaan. Pystyn vastaanottamaan sähköposteja niinkuin ennenkin mutta en lähettämään.

Vaihdoin lähtevän postin palvelinta mail.inet.fi:ksi ja sen jälkeen ongelmat alkoivat. Ei tule edes mitään erroreita että voisi tietää mitä mättää, mutta fakta on että vastaanottaja ei koskaan saa posteja.

Kyseessä sähköpostiohjelma ei webmail.

t
Pynjarn

1 kommentti

  • August 1, 2011
Hei, ohjeet eri sähköpostiohjelmille löydät täältä. Sähköpostin ongelmatilanteille löytyy myös oma sivusto tästä. Toivottavasti apu löytyy!