Hei!
valokuituyhteyteni tuli vahingossa irtisanotuksi (ilmeisesti teidän asiakaspalvelijanne virhe), ja se piti rekisteröidä tänään uudestaan. Äsken tuli puhelimeen viesti, jonka mukaan sähköpostiosoitteeni lopputunnus on nykyään pp1.inet.fi, kun se ennen oli pp.inet.fi . Voiko tämä pitää paikkaansa, olenko menettänyt vanhan osoitteeni nyt kokonaan? En saa ainakaan sitä enää toimimaan Windows Live mailissa, ja on todella suuritöistä ilmoittaa kaikille tahoille uusi osoite. Miten saan sähköpostitilini toimimaan? tunnuksia on nyt lähetetty niin paljon etten tiedä minkä laitan mihinkin ruutuun.
Sivu 1 / 1
Hei anksant
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan saadaanko tilanne vielä pelastettua. Yleensä kun liittymä irtisanotaan, irtisanoutuu samalla myös vanha s.postiosoite. Nyt uuden liittymän avautuessa sinulle avautui myös uusi sähköpostiosoite joka on eri muotoa kuin vanha.
Lisäätkö asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan saadaanko tilanne vielä pelastettua. Yleensä kun liittymä irtisanotaan, irtisanoutuu samalla myös vanha s.postiosoite. Nyt uuden liittymän avautuessa sinulle avautui myös uusi sähköpostiosoite joka on eri muotoa kuin vanha.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.