Skip to main content

Premium ei ollutkaan premium?

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tilasin alkuvuodesta laajakaistaliittymän, jonka kylkiäisenä tuli Spotify Premium kahdeksi vuodeksi. Mielestäni tein kaikki ohjeiden mukaisesti..

Viikko sitten tajusin, että koneella ollessani Spotify heittää jatkuvasti mainoksia väliin. Mainoksia on myös liittyen siihen, että hankkisin Premiumin, niin ei tarvitse kuulla mainoksia aina välissä.

Herää vain kysymys, että mitä ihmettä? Minullahan piti olla jo se premium. Omien sivujen kautta löytyy tieto, että olisi Premium, muttei kuitenkaan ole?

Olisiko mahdollista, että sen saisi jotenkin päivitettyä siten, että se toimisi premiumina?

2 kommenttia

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • November 26, 2012
Oletko kirjautunut spotifyhin soneralta saaduilla tunnuksilla?

Tai vaihtoehtoisesti aktivoitiinko premium vanhaan tunnukseesi?
Näissä aktivoinneissa on joissain tapauksissa ollut ongelmia ja voi olla, että asiakaspalvelun pitää korjata aktivointi manuaalisesti ennen kuin premium alkaa toimimaan.

Jos et vielä ole, niin lisää asiakasnumerosi / liittymänumero ilman väliviivaa (esim. 333-xxxxx -> 333xxxxx) profiilin tietoihin niin soneralaiset pääsevät näkemään tietosi heti järjestelmistä.

  • November 27, 2012
Hei jajajajaja!

Premium-versiossa ei tosiaan pitäisi mainoksia tulla eli aktivoinnissa on mennyt jokin pieleen. Suosittelen, että otat yhteyttä Asiakaspalveluumme, niin asia saadaan sitä kautta varmasti korjattua.