Skip to main content

Prepaid lataus


Hei,
Kävin tänään 26.8.2011 Sonera.fi/lataa sivullanne lartaamassa sivun 50%:n lisäaikatarjouksen mukaisesti 30:lla lisää puheaikaa. MIKSI LIITTYMÄÄN TULI AIKAA VAIN 30 €:LLA?

Toinen asiani koskee surkean hidasta asikaspalvelunne tasoa. Olen jonottanurt jo yli 20 minuuttia 020-numeroonne. Kätevää, kun saa käytettyä oman aikansa ja ladatun puheajan täysin turhaan odotteluun.

VIIMEINEN KERTA, KUN SONERAN PREPAIDIA LATAAN, JOLLEI VASTAUKSIA ALA KUULUA!

Reilun tunnin asiakaspalvelun liirum llarun musaa kuunnelleena: Ei Soneraa tunnu kiinnostavan muu kuin rahan lataus tililtäni. Tulipa tuettua 020-"palvelunumeron" kautta tätäkin rosvoa jollakin eurolla. Asia on vähäinen, mutta välinpitämättömyys ärsyttää, joten tästä lähti kantelu kuluttaja-asiamiehelle.

ÄLKÄÄ USKOKO SONERAN HARHAANJOHTAVAA, HÄRSKIÄ MARKKINOINTIA, JOTTEI TEITÄKIN PETETÄ. KS. http://www.sonera.fi/puhelin+ja+liittym ... +puheaikaa

11 kommenttia

  • 0 kommenttia
  • 26. elokuuta 2011
Hei jarhyn: Laitoin kyselyä eteenpäin Easy:n prepaidin lataustarjouksesta. Ilmoitan tänne, kun saan vastauksen. Asiakaspalvelumme on ollut viime aikoina ruuhkainen, pahoittelut siitä. Vaihtoehtoisesti voit varata myös soittoajan tai jättää palvelupyynnön Omien Sivujen kautta. Yhteystiedot löydät täältä.

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • 0 kommenttia
  • 26. elokuuta 2011
jarhyn: Käy lisäämässä Easy liittymän puhelinnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin tarkistaa liittymäsi lataukset. Puhelinnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Puhelinnumero tulee olla ilman väliviivaa muodossa 0401234567.

  • 0 kommenttia
  • 26. elokuuta 2011
Terve Olavi,

Nähtävästi sinullakin on nettiyhteys ja olisit voinut tarkistaa asian itsekin - eikö totta? Miksi et tehnyt näin, vaan kyselet asiaa JO mokanneelta työyhteisöltä? Aika maksaa, ainakin minun. Ja nyt sitä kuluu typerän asian selvittelyssä edelleen ja tarpeettomasti oman organisaationne keskinäisessä palvelemisessa.
- Vai onko tarkoitus poistaa kaikessa hilaisuudessa 50%-tarjous sivultanne: sonera.fi/lataa ...?
- Vai olenko ymmärtänyt väärin: Soneran asiakaspalvelu onkin tarkoitettu vain itse itseänsä varten?

Asiakaspalvelu ruuhkautuu, kun homma ei ole hanskassa! Kun asiat hoidetaan lupausten mukaan, ei juurikaan ole aihetta palautteisiin. Harvemmin kehut tukkivat linjat.

Kiitos pahoittelustasi, vaikka vika ei sinun olekaan.

Jätin yhteystietoni tähän palveluun kirjatuessani ja olen myös selkokielellä reklamoinut Soneran harhaan johtavasta markkinoinnista sekä ylimielisestä asiakaspalvelusta.
Miksi ihmeessä minun pitäisi vielä anoa eriksensä yhteydenottoa Soneralta?
- Kerrotko minulle, miksi minä palkkasi maksava asiakas joudun palvelemaan surkeata asiakaspalvelujärjestelmäänne? Paina 1,2,3, DIIBAEDAABAA ja ¤%&#!

  • 0 kommenttia
  • 26. elokuuta 2011
Jouduin tarkistamaan asian kampanjavastaavalta. Lataustarjous +50% loppui eilen 25.8.2011, mutta inhimillisen virheen vuoksi tietoa ei ollut päivitetty http://www.sonera.fi/lataa sivulle ajoissa. Nyt sivusto on päivitetty ajantasalle. Tämän vuoksi sait latauksellasi ainoastaan 30e puheaikaa. Pahoittelen aiheutunutta vaivaa. Voimme ladata liittymääsi puuttuvan +50% eli 15e lisää, jos lisäät Easy liittymän numeron profiiliisi yllä olevan ohjeen mukaan.

  • 0 kommenttia
  • 26. elokuuta 2011
Hei Olavi & esimiehesi,

Ymmärrän väheksyvän vastauksesi siten, että oli minun vikani, kun tänään kävin "Sonera.fi/lataa" -sivustollanne. Keskustelunne taisi ehkä mennä jotenkin tähän sävyyn:
- ensin vähän diiba daabaa ja muuta keskinäistä jutustelua...
- "joo, heppu on oikea riesa, sille on varmaan pakko korvata se 15 €"
- "mitä niistä muutamasta tuhannesta muusta, vielä tyytyväisestä inhimmillisesti höynäytetystä ja meidän palkkamme maksaneesta lataajasta välittämään..."

Haloo hemmot ja herätys!
Olen jo käyttänyt MAKSAMAANI PUHEAIKAA kolmanneksen pelkkään sonera-jono-äänen kuunteluun. Omaa työaikaani on kulunut lähes kaksi tuntia a 52,39 €/h ja Soneran nimissä minulle tarjotaan "hyvitteenä" suurin piirtein jo SONERAN VUOKSI MENETTÄMÄÄNI puheaikaa.

Nyt pomppasi sen verran, että on aivan pakko kertoa faktoja:
1) Olen asiallisella reklamaatiollani säästänyt Soneralta huomattavan määrän rahaa (siis tämä kirjeenvaihto eli vinkki sivustonnne korjaamiseen). Muutoin lataaminen sivustoillanne jatkuisi 50%:n tarjoustahdilla...
2) kaikista viesteistä ja nettisivuista on olemassa pdf-kopiot
3) Tämä on viimeinen REILU viestini tästä aiheesta tällä palstalla. Avoin sopuehdotukseni: ladatkaa puheaikaa 100 € numeroon 040XXXXXXX ja asia on osaltani ok.
4) Voin nostaa tästä isommankin äläkän esim faceb:ssa.
5) Pallo on Soneralla - yrittäkää pitää siitä kiinni.
6) Asia on minulle periaattelinen ja ratkaisu katsotaan loppuun saakka.

(Puhelinnumero poistettu)

  • 0 kommenttia
  • 26. elokuuta 2011
Hei Nico,

Kerroin jo aiemmin, että asia on muodostunut jo periaatteelliseksi!
Kaikella kunnioituksella: Sinä, Sonera tai edes iso O ette päätä puolestani yhtään mitään.

Nyt näyttää siltä, että Soneralla valitsitte isomman riesan tien.
Minulla alkaa kohta vapaa-aika ja kalistellaan sitten sapeleita keskustelupalstoilla koko viikonloppu.

Harmin paikka Nico, kun et ota minua asiakkaana, etkä pettymystäni, vakavasti.

Ehkä maanantaina on toinen ääni kellossa, kun vähän kusoilemme yhteisöme kanssa tästä asiasta yleisemminkin.

PS. Perustelin kantani ja annoin henkilökohtaiset yhteystietoni sekä tein käyttämääni aikaan ja vaivaan nähden vähintäänkin kohtuullisen sopuesityksen, JOKA OLISI PITÄNYT TULLA PAHOITTELUN SAATTAMANA SONERALTA.

Perin sääli tuntea, että asiakas on Soneralle "lataa vain siltä rahat pois tilitä"-kumppani, jonka asioista päättää Sonera.

  • 0 kommenttia
  • 26. elokuuta 2011
Nico,

Vastasit viestiini, mutta miksi poistit vastauksesi? Turhaa, koska kopio siitäkin on.

Pyydän vahvistamaan esittämäsi dealin: Sonera siis lupasi, että... kunhan "olen hiljaa viikon lopun" vai miten se oli, Nico?

Koska poistit viestin, niin epäilyksen heräsi ja nyt minulla on aikaa puida asia loppuun. Soittaessasi oli muuta asiaa kesken.

Vahvista viestisi sekä soittosi tai keskustelu jatkuu. Olipa esimiehesi paikalla tai ei.

Kuka muuten on sinun esimiehesi? Hänelläkin ehkä omansa - asia katsotaan loppuun ja ennen maanantaita. Ai, ei tunnu hyvältä. Tiedätkö mitä, siltä tuntuu tulla petetyksi.

  • 0 kommenttia
  • 26. elokuuta 2011
Asiakaspalvelua ala Sonera: lataamme rahasi tililtäsi - muu ei meitä sitten kiinostakaan.

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2011
Jep,

Tässä taas nähtiin Soneran "asiakaspalvelun" taso 29.8.2011, klo 13.21.

Ensin ladataan rahat tilitä KATTEETTOMALLA NETTIMAINONNALLA.
Seuraavaksi EI VASTATA puheluihin ja jonotuttamalla 020-numerossa varastetaan puheaikaa.
Vihdoin luvataan a) selvittää ja oikaista töpeksintä ja b) soittaa heti MAANANTAINA 29.8.2011 asian sopimiseksi.

Kuten arvata saattoi: EI KUULU PUHELUA, EIKÄ SONERA HALUA SITEN VAPAAEHTOISESTI KORJATA TÖPPÄILYJÄÄN!

Aika ei hoida tätä asiaa ja Sonera haluaa vain lisää vettä myllyyn. Seuraavaksi lähtee valitus kuluttajariitalautakuntaan. Kuluttajaneuvojalle on kantelu jo lähtenytkin.
Nico, aivan tasan tarkkaan Sonera saa turpiinsa tässä asiassa ja korvattavan sekä tyytymättömien määrä vain lisääntyy. Missä business-ajatus?

Useita yhteisön jäseniä on jo päättänyt toimistaan Soneran suhteen.

Nico, sinun kannattaa vaihtaa alaa katteettoman lupaamisen sekä kykynemättömyytesi vuoksi hoitaa tehtävääsi asian mukaisesti.

Erittäin pettynyt, Soneran huijaama asiakas. Mutta, perästä kuuluu...

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2011
jarhyn: Pahoittelemme sinulle tästä asiasta koitunutta harmia. Ja sitä että asian selvittäminen kesti hiukan perjantaista lupaustani pidempään.

Toiseksi pahoittelut siitä että tarjous oli jäänyt epähuomiossa poistamatta mainosbannerista vaikka kampanja oli jo päättynyt, ja tämän kampanjan voimassaoloa Olavi tarkisti aikaisemmin, jotta virhe saatiin varmistettua ja korjattua.

Olemme päättäneet hyvittää sinulle 30€:n edestä puheaikaa tästä virheestä johtuen. 15€ joka olisi tarjouksen mukaan sinulle pitänyt tullakin + 15€ jonotuksesta asiakaspalveluun. Saat siis lataamasi puheajan 100% liittymällesi. Tämä puheaika on käytössäsi välittömästi ja siitä ei tule erillistä kuittausta matkapuhelimeesi.

  • 0 kommenttia
  • 29. elokuuta 2011
Mielenkiintoista huutokauppaa ja perin huvittava esitys. Ensin Sonera ei noteraa töppäilyjään mitenkään, sitten sinä tarjoat tällä palstalla 20 € puheajan menetyksestä ja jo maksetun 15 € lisäajan. Poistit tosin viestisi vikkelästi, mutta minulla on se tallessa. Mielenkiintoiseksi tilanteen tekee se, että nyt summat ovat (15 + 15) €. Mitä ihmeen huutokauppaa Sonera kuvittelee käyvänsä?

Esitin jo aivan yksiselitteisen vaatimuksen 100 € ja asia olisi puoleltani ollut tällä selvä. Ei ole enää, koska alat vielä venkoilla kuin mato koukussa.

Kuluttajaneuvoja neuvoi tekemään kirjallisen valituksen kuluttajariitalautakuntaan. Kirje lähti jo postiin. Tällainen turhan aikainen mihinkään johtamaton kirjeenvaihto vie vain aikaa kaikilta.

Mikä mahtaa olla liittymänsä irtisanoneiden saldo tällä hetkellä. Veikkaan, että enemmän kuin kaksi tältä päivältä...

Onneksi olkoon,
Soneran asiakaspalvelu on DNA:n paras ja sille ilmainen markkinointiorganisaatio!

Vastaa