Prepaid nettitikku
Osin 15.9. Prepaid nettitikun ja tähän päivään asti toimi hyvin. Tänään alkoi yhteys pätkimään aika pahasti, toimii välillä joku pari minuuttia. Nopeus näyttää 21,6 Mbps, joka on sama mitä ollut pari päivää. Ei näytä olevan mitään häiriöitä, ainakaan häiriökartan mukaan. Asun Varsinais-Suomessa. Onko mahdollista että se 3Gt on ylittynyt jo vai mistä johtuu?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.