Elikkäs kämppiksen kanssa tilattiin netti vajaa vuosi sitten: Soneran nettisivujen kautta 24mb adsl liittymä. Soitto tuli sitten pari päivää tilauksen jälkeen, että tähän osoitteeseen ei saa kuin 8/1 netin tällä hetkellä. Soneralta luvattiin kuitenkin hoitaa asia pikimmiten niin että sinne saa täydet 24mb ja siihen asti toimii samalla hinnalla 8mb:nä (silloinen 8mb oli kalliimpi kuin tarjouksessa oleva 24mb).
Noh... eipä oo kuulunu eikä näkyny nopeampaa nettiä.. Mikähän tässä voisi kestää näin kauan?
Sivu 1 / 1
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittyn saatavuuden osoitteeseesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.