Skip to main content
Elikkäs kämppiksen kanssa tilattiin netti vajaa vuosi sitten: Soneran nettisivujen kautta 24mb adsl liittymä. Soitto tuli sitten pari päivää tilauksen jälkeen, että tähän osoitteeseen ei saa kuin 8/1 netin tällä hetkellä. Soneralta luvattiin kuitenkin hoitaa asia pikimmiten niin että sinne saa täydet 24mb ja siihen asti toimii samalla hinnalla 8mb:nä (silloinen 8mb oli kalliimpi kuin tarjouksessa oleva 24mb).

Noh... eipä oo kuulunu eikä näkyny nopeampaa nettiä.. Mikähän tässä voisi kestää näin kauan?
Jos lisäät asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero), voin sen perusteella tarkistaa laajakaistaliittyn saatavuuden osoitteeseesi. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa