tilasin tuon ps3:en verkkokaupasta 6.7.09 (tilausvahvistuksen päivämäärä), enkä ole vieläkään sitä saanut. eli 4 viikkoa on jo mennyt. voisi sanoa että hieman ottaa päähän.
asiakaspalveluun yritin soittaa mutta en tiennyt mitä numeroa pitäisi painaa automaatissa että olis yhteydessä oikeaan paikkaan.
Sivu 1 / 1
Helpoimmin ja nopeimmin saat asiasi selvitettyä juuri soittamalla asiakaspalvelunumeroomme 0200 17000. Tässä tapauksessa valitset valikosta ensin kohdan 4 ja sitten 1. Asiakaspalvelunumeron valikkorakenteen löydät täältä.
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.