Puheaikaa ei voi ladata, koska numeroa ei tunnisteta sonera liittymäksi.
Myöskään saldo tai voimassaoloaika tekstiviestipalvelut eivät toimi.
Sivu 1 / 1
Hei mijo!
En nyt äkkiseltään tiedä mistä tämä johtuu. Onko liittymä aktiivinen kuitenkin? Voi toki olla hetkellisiä ongelmia palvelussa, joten kannattaa kokeilla vielä uudestaan tilausta. Jos ei vieläkään toimi, niin otatko yhteyttä asiakaspalveluumme tai Sonera kauppaan liittymän numeron kanssa, jotta voimme tutkia asiaa tarkemmin:)
EDIT:
Pahoittelut. Tarkistin asiaa ja tässä oli vikaa loppuviikosta, mutta nyt pitäisi toimia. Pystytkö testaamaan uudestaan?
En nyt äkkiseltään tiedä mistä tämä johtuu. Onko liittymä aktiivinen kuitenkin? Voi toki olla hetkellisiä ongelmia palvelussa, joten kannattaa kokeilla vielä uudestaan tilausta. Jos ei vieläkään toimi, niin otatko yhteyttä asiakaspalveluumme tai Sonera kauppaan liittymän numeron kanssa, jotta voimme tutkia asiaa tarkemmin:)
EDIT:
Pahoittelut. Tarkistin asiaa ja tässä oli vikaa loppuviikosta, mutta nyt pitäisi toimia. Pystytkö testaamaan uudestaan?
Ei toimi edelleenkään. Liittymä on aktiivinen ja liittymän voimassaoloaika on päättymässä, enk'ä pysty lataamaan sille puheaikaa.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.