Hei!
Otin sonera sopivan koska olen kesäb ruotsissa ja halusin liittymän millä voin puhua ja käyttää dataa. Nyt olen ruotsissa ja puhelimeni ei suostu käyttämään dataa. Saan vain ilmoitukseb että oleb alueen ulkopuolella!?!?
Enkö pysty käyttämään siis täällä nettiä puhelimella ilman wifiä!?
Sivu 1 / 1
Pitääkö minun valita asetuksista kohta dataverkkovierailu vaikka puhelib herjaa siitä tulevan lisämaksua??
Puhelimen malliasi et mainninut. Kannattaa kokeilla.
Muistaakseni sopimusehdoissa "normikäytöksi" luettiin kuuden (6) viikon yhtämittainen oleskelu ja liittymän käyttö liittymän mukaisissa maissa Suomen ulkopuolella noilla Sopiva-liittymillä. Sen jälkeen saattaapi laskutus alkaa juosta...
Tosin saatan muistaa väärinkin.
Muistaakseni sopimusehdoissa "normikäytöksi" luettiin kuuden (6) viikon yhtämittainen oleskelu ja liittymän käyttö liittymän mukaisissa maissa Suomen ulkopuolella noilla Sopiva-liittymillä. Sen jälkeen saattaapi laskutus alkaa juosta...
Tosin saatan muistaa väärinkin.
Samsung galaxy s2. Dataverkkovierailun kanssa toimii mutta meneekö tästä joku maksu!? Eli eikö baltian maissa liittymä toimikaan samoib kuin suomessa?????
Ta det lugnt... Ruotsi nykyään osa Balttiaa... ;)
Mikäli olet TeliaSoneran verkossa, niin ei mene...
Sonera Sopiva
Mikäli olet TeliaSoneran verkossa, niin ei mene...
Sonera Sopiva
No luotan tuohon. Ei mennyt nettiin pelkällä mobiilidatalla. Vasta kun laitoin raksin myös dataverkkovierailuun. Mutta jos näin sanotte on minulla mustaa valkoisella?
Totta kai lupaan rivikansalaisena...
Ei täällä Soneran edustajia virka-ajan ulkopuolella näy eikä aina kyseisinä aikoinakaan. Vastuu on aina pääsääntöisenä palvelun tilaajalla (sinulla), ja palvelun sisältö ja laatu selviää sopimusehdoista.
Hyvää kesän jatkoa sinne jonnekin...
Ei täällä Soneran edustajia virka-ajan ulkopuolella näy eikä aina kyseisinä aikoinakaan. Vastuu on aina pääsääntöisenä palvelun tilaajalla (sinulla), ja palvelun sisältö ja laatu selviää sopimusehdoista.
Hyvää kesän jatkoa sinne jonnekin...
Mitenköhän saan soneraan yhteyden kun eivär anna minkäänlaista s.postiosoitetta sivuillaan tai muutakaan tapaa ottaa yhteyttä? (Paitsi kallis soitto!)
Hei esnord,
Mikäli sinulla on Sonera Sopiva -liittymä, voit käyttää sitä Baltian maissa ja Pohjoismaissa (Norja, Ruotsi, Tanska) niin kuin olisit Suomessa. Puhelimesi automaattisesti rekisteröityy siihen verkkoon, missä tämä etuus on, muihin verkkohin et pääse edes kirjautumaan.
Puhelimesi herjatessa tätä datayhteyksien varoitusta hinnoista jne. Tämä herja on puhelinmallista lähtevä ja asiakasta varoittava yleisluontoisesti. Puhelinlaitteet eivät osaa katsoa sitä, että onko sinulla Sonera Sopiva vai Minun Sonera-liittymä tai jonkun muun operaattorin liittymä.
Roamingtiedotteet yhtä lailla lähtevät kaikille kännykkäliittymän käyttäjille, jollet ole niitä estänyt erikseen. Siinä tulee myös eri hintatiedot kuin Sonera Sopiva -liittymällä.
Siis pääsääntö on niin, että Sonera Sopiva liittymän hinnoittelu toimii samalla tavalla kuin olisit Suomessa ja voit huoletta Ruotsissa käyttää mobiilidataa.
Meihin saa kontaktin esim. tätä kautta tai kirjautumalla Sonera Omat Sivut ja sieltä kirjaamalla palvelupyynnön, tavoitat meidät myös Facebookin kautta tai Chat / Omat Sivut.
Mikäli sinulla on Sonera Sopiva -liittymä, voit käyttää sitä Baltian maissa ja Pohjoismaissa (Norja, Ruotsi, Tanska) niin kuin olisit Suomessa. Puhelimesi automaattisesti rekisteröityy siihen verkkoon, missä tämä etuus on, muihin verkkohin et pääse edes kirjautumaan.
Puhelimesi herjatessa tätä datayhteyksien varoitusta hinnoista jne. Tämä herja on puhelinmallista lähtevä ja asiakasta varoittava yleisluontoisesti. Puhelinlaitteet eivät osaa katsoa sitä, että onko sinulla Sonera Sopiva vai Minun Sonera-liittymä tai jonkun muun operaattorin liittymä.
Roamingtiedotteet yhtä lailla lähtevät kaikille kännykkäliittymän käyttäjille, jollet ole niitä estänyt erikseen. Siinä tulee myös eri hintatiedot kuin Sonera Sopiva -liittymällä.
Siis pääsääntö on niin, että Sonera Sopiva liittymän hinnoittelu toimii samalla tavalla kuin olisit Suomessa ja voit huoletta Ruotsissa käyttää mobiilidataa.
Meihin saa kontaktin esim. tätä kautta tai kirjautumalla Sonera Omat Sivut ja sieltä kirjaamalla palvelupyynnön, tavoitat meidät myös Facebookin kautta tai Chat / Omat Sivut.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.