Skip to main content
Minulla kävi nyt semmoinen juttu, että mobiiliverkon raja tuli vastaan ja kun yritin tilata lisää nettiaikaa lähetämällä viestin "tilaa jatko" teille, niin sieltä tulee vastauksena että Tietoja ei löytynyt tai numero on salainen tai prepaid-liittymä. Sonera 15400 Numerohaku" miksi en pysty tilaamaan normaalia netti nopeuttani takaisin?
Hei joona_nieminen!

Lisäätkö asiakasnumerosi, niin pääsen selvittämään missä vika voisi olla.

Lisääminen onnistuu valitsemalla Omat asetukset >> Profiili >> Asiakasnumero.

Tiedäthän että saat lisäpaketin tilattua myös Omien Sivujen kautta.
En löydä sitä, mutta riittäisikö pelkkä numero?
Hei Joona_nieminen!

Joo, riittää. laita numero ilman ensimmäistä nollaa. Asiakasnumero löytyy kätevimmin laskulta; laskun etusivulta oikeasta yläreunasta viitenumeron alta(just in case):)
xxxxxxxxx
Hei joona_nieminen! Lisäpaketin tilauksen pitäisi kyllä onnistua kun lähetät viestin TILAA JATKO numeroon 15400. Olethan tarkkana, että viestiin ei tule esimerkiksi ylimääräisiä välilyöntejä.

Piilotin puhelinnumerosi varmuuden vuoksi viestistäsi. Sinun kannattaa lisätä numero Profiilisi tietoihin niin se ei näy muille käyttäjille.
Mihin numeroon TILAA JATKO numeroon 15400 pitää lähettää ulkomailta?
Jarru66 kirjoitti:
Mihin numeroon TILAA JATKO numeroon 15400 pitää lähettää ulkomailta?


Tulisiko vain maakoodin lisäämällä perille: +358 15400, mahtaako nämä palveluviestit tulla yleensäkään perille ulkomailta kunnolla..?

Vastaa