Vastasin minulle tulleeseen ilmoitusviestiin liittymän nopean netin käyttökaton vastaan tulemisesta vastaamalla TILAA JATKO, jonka jälkeen pyydettiin vielä vahvistamaan tilaus viestillä KYTKE. Sain ilmoitusviestin jatkopaketin aktivoinnista, mutta yhteys ei ole nopeutunut takaisin normaaliksi. Olen yrittänyt uudelleenkäynnistää puhelimen mobiiliverkon sekä itse puhelimen, tuloksetta. Missä vika?
Sivu 1 / 1
Lisäyksenä että käytän 21-megan nopeuskatolla olevaa sopiva-liittymää, jonka käyttökatto kuussa on 10Gb. Laitteeni on Samsung Galaxy 3 4G. Kuuluvuudesta nopeudessa ei ole kyse, koska laitteeni vastaanottaa H+ -tason verkkoa.
Hei user1995!
Kiitos viestistäsi. Jotta liittymäsi tilanne voidaan tutkia, lisäisitkö kyseisen puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa tämän Keskustelupalstan profiiliisi. Numerosi ei näy muille palstan käyttäjille.
Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan puhelinnumero ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.
Voit myös kokeilla Samsungin puhelimen oletusten palautusta, joka ei poista puhelimesta mitään sovelluksia tai yhteystietoja.
1. Asetukset
2. Lisää asetuksia tai Langattomat ja verkot
3. Matkapuhelinverkot
4. Yhteyspisteiden nimet
5. Menu-painike
6. Valitaan kohta Palauta oletukset
Oletusten palautuksen jälkeen puhelin on hyvä sammuttaa vähäksi aikaa. Uudelleen avaamisen jälkeen voit testata nettiyhteyden nopeutta.
Kiitos viestistäsi. Jotta liittymäsi tilanne voidaan tutkia, lisäisitkö kyseisen puhelinnumerosi ilman ensimmäistä nollaa tämän Keskustelupalstan profiiliisi. Numerosi ei näy muille palstan käyttäjille.
Ohje: Omat asetukset => Profiili => Asiakasnumeron kohdalle kirjoitetaan puhelinnumero ilman ensimmäistä nollaa => Lähetä.
Voit myös kokeilla Samsungin puhelimen oletusten palautusta, joka ei poista puhelimesta mitään sovelluksia tai yhteystietoja.
1. Asetukset
2. Lisää asetuksia tai Langattomat ja verkot
3. Matkapuhelinverkot
4. Yhteyspisteiden nimet
5. Menu-painike
6. Valitaan kohta Palauta oletukset
Oletusten palautuksen jälkeen puhelin on hyvä sammuttaa vähäksi aikaa. Uudelleen avaamisen jälkeen voit testata nettiyhteyden nopeutta.
Hei, kiitoksia vastauksestanne mutta ongelma näyttää ratkenneen. Paketti aktivoitui pari tuntia myöhässä mutta aktivoitui siis kuitenkin. Muutin tuon asiakasnumeron vastaisen varalta.
Hei user1995!
Hieno homma, että nettiyhteys lähti taas toimimaan normaalilla nopeudella, vaikkakin hieman viiveellä.
Hieno homma, että nettiyhteys lähti taas toimimaan normaalilla nopeudella, vaikkakin hieman viiveellä.
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.