Skip to main content

Puhelimen poismaksu

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Maksoin kytkynä olleen iPhonen pois ja otin tilalle galaxy S3 puhelimen. Tämä uusi puhelin on siis ilmeisesti kytky myös? Ei lukittuna operaattoriin, mutta sitä ei voi vaihtaa ennen kuin olen pitänyt sitä 6kk? Haluaisin mahdollisesti uuden iPhonen tai lumia 920:sen. En ole tyytyväinen S3 toimintaan joka on bugisin puhelin jonka olen ikinä omistanut. Tiedän, ettei puhelimessa ole varsinaisesti mitään vikaa vaan ne ovat "ominaisuuksia".

1 kommentti

  • September 17, 2012
Hei Reterete! Onpa harmillista, että et ole ollut tyytyväinen hankintaasi. Puhelimen voi tosiaan vaihtaa toiseen puolen vuoden kuluttua sopimuksen alkamisesta. Sinun tapauksessa vaihto onnistuu maaliskuun puolessa välissä. Jos haluat jo aiemmin hankkia uuden, onnistuu se toki mikäli sopimus tehdään uudelle numerolle.