Puhelimen poismaksu
Maksoin kytkynä olleen iPhonen pois ja otin tilalle galaxy S3 puhelimen. Tämä uusi puhelin on siis ilmeisesti kytky myös? Ei lukittuna operaattoriin, mutta sitä ei voi vaihtaa ennen kuin olen pitänyt sitä 6kk? Haluaisin mahdollisesti uuden iPhonen tai lumia 920:sen. En ole tyytyväinen S3 toimintaan joka on bugisin puhelin jonka olen ikinä omistanut. Tiedän, ettei puhelimessa ole varsinaisesti mitään vikaa vaan ne ovat "ominaisuuksia".
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.