Hei !
Tilasin pari viikkoa sitten puhelimen. Ja samana päivänä tuli ilmoitus, että tilaus on käsittelyssä.
Se ei kuitenkaan ole edennyt pidemmälle. Ja Ilmoituksessa oli, että toimitusaika on 7 päivää.
Jouduttiinko se kenties tilaamaan kauempaa, vai onko jotain muita esteitä ?
Terveisin hätäilevä asiakas
Puhelimen toimitus kestää
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.