Skip to main content

Puhelimessa tehty sopimus!

  • December 11, 2014
  • 5 kommenttia
  • 11 katselukertaa

Hei!

Viime keväänä (Huhti-Toukokuu) minulle soitettiin Soneralta ja ilmoitettiin että Urhotv total:n hinta nousee. Henkilö ilmoitti että jos teen 12kk sopimuksen heti niin saan sen vanhaan hintaan ~15 euroa / kk. Tartuin tarjoukseen koska halusin nähdä sm-liigaa myös tällä kaudella.

Nyt minulle tuli lasku jossa Urhon hinta on 24,12 euroa / kk. Soitin asiakaspalveluun ja minulle ilmoitettiin että Soneran järjestelmässä ei näy että 2012 huhti-toukokuussa olisi tehty sopimusta ja että vanha marraskuussa 2011 tehty sopimus on nyt loppunut joten hinta siksi 24,12.

Ainoa mitä asiakaspalvelusta henkilö pystyi tekemään asialle oli että uudella sopimuksella kikkailtiin nykyiseksi hinnnaksi 20 euroa / kk. Ilmoitin että laita voimaan mutta en silti hyväksy sitä että huhti-toukokuussa tekemäämme 12kk sopimusta ei kunnioiteta.

Puhelimessa tehty sopimus on siksi tuoreessa muistissa koska minulle soitettiin Soneralta kesän aikana 3-4 kertaa ja yritettiin kaupata viasatin kanavapaketteja urhon tilalle. Ilmoitin jokaiselle puhelinmyyjälle että olen juuri keväällä tehnyt uuden 12kk sopimuksen enkä halua vaihtaa urhoa viasattiin.

Olen erittäin tyytyväinen urhotv:n palveluun ja voisin siitä muuten maksaakin 25 euroa / kk mutta me olemme sopineet huhti-toukokuussa puhelimessa että hinta on ~15 euroa / kk.

Tarkistan vielä kotoa arkiston jos löytäisin tilausvahvistuksen tuosta huhti-toukokuun tapahtumasta.

Onko Sonera mahdollisesti nauhoittanut noita puhelin keskusteluja että voisin todistaa tehdyn sopimuksen sitä kautta?

5 kommenttia

  • November 14, 2012
Hei MaKe33,
Soneran asiakaspalvelupuheluita nauhoitetaan mahdollisesti syntyneiden sopimusten todentamista, palveluiden laadun tarkkailemista ja kehittämistä varten, sekä Soneran Asiakaspalvelun kehittämiseksi. Nauhoitteita hyödynnetään vain sisäiseen käyttöön, esimerkiksi reklamaatiotapauksissa.

  • November 15, 2012
No voisiko tässä tapauksessa nauhoitettuja puheluita käyttää mahdollisesti syntyneiden sopimusten todentamiseksi?

Voisitte käyttää nauhoitteita sisäiseen käyttöön reklamaatiotapauksessa.

Ymmärsin että asiakaspalvelussanne tälle asialle ei tehdä mitään enkä löydä enään muuta reittiä Soneralle reklamaation tekemiseen kun tämän keskustelupalstan.

Miten teen reklamaation asiasta Soneralle?

  • November 15, 2012
Huomenta MaKe33,
Voit jättää reklamaation Asiakaspalvelumme kautta, faxaamalla tai perinteisellä etanapostilla. Jos jätät sen Asiakaspalvelun kautta, reklamaatio kirjataan puolestasi ja ohjataan käsittelyyn.

  • November 15, 2012
Soitin vielä asiasta Soneran asiakaspalveluun tehdäkseni reklamaation.

Asia on nyt korjattu ja palvelun hinta on 12kk 15€/kk kuten huhtikuussa on puhelimessa sovittu. En tiedä onko puheluita tarkistettu mutta asiakaspalvelusta ilmoitettiin että sopimus palautetaan sellaiseksi kuin huhtikuussa.

Kiitos Henri XXXXXXX joka asian asiakaspalvelusta hoiti.

  • November 15, 2012
Hei MaKe33,
Hienoa, että otit yhteyttä ja asia selvisi parhain päin. Välitän kiitoksesi myös Henrille!