Hei!
Viime keväänä (Huhti-Toukokuu) minulle soitettiin Soneralta ja ilmoitettiin että Urhotv total:n hinta nousee. Henkilö ilmoitti että jos teen 12kk sopimuksen heti niin saan sen vanhaan hintaan ~15 euroa / kk. Tartuin tarjoukseen koska halusin nähdä sm-liigaa myös tällä kaudella.
Nyt minulle tuli lasku jossa Urhon hinta on 24,12 euroa / kk. Soitin asiakaspalveluun ja minulle ilmoitettiin että Soneran järjestelmässä ei näy että 2012 huhti-toukokuussa olisi tehty sopimusta ja että vanha marraskuussa 2011 tehty sopimus on nyt loppunut joten hinta siksi 24,12.
Ainoa mitä asiakaspalvelusta henkilö pystyi tekemään asialle oli että uudella sopimuksella kikkailtiin nykyiseksi hinnnaksi 20 euroa / kk. Ilmoitin että laita voimaan mutta en silti hyväksy sitä että huhti-toukokuussa tekemäämme 12kk sopimusta ei kunnioiteta.
Puhelimessa tehty sopimus on siksi tuoreessa muistissa koska minulle soitettiin Soneralta kesän aikana 3-4 kertaa ja yritettiin kaupata viasatin kanavapaketteja urhon tilalle. Ilmoitin jokaiselle puhelinmyyjälle että olen juuri keväällä tehnyt uuden 12kk sopimuksen enkä halua vaihtaa urhoa viasattiin.
Olen erittäin tyytyväinen urhotv:n palveluun ja voisin siitä muuten maksaakin 25 euroa / kk mutta me olemme sopineet huhti-toukokuussa puhelimessa että hinta on ~15 euroa / kk.
Tarkistan vielä kotoa arkiston jos löytäisin tilausvahvistuksen tuosta huhti-toukokuun tapahtumasta.
Onko Sonera mahdollisesti nauhoittanut noita puhelin keskusteluja että voisin todistaa tehdyn sopimuksen sitä kautta?
Puhelimessa tehty sopimus!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.