Tapahtumien kulku:
9.11.2012 Puhelin Samsung Galaxy S II alkoi temppuilemaan
12.11. 2012 Olimme matkalla Tampereella ja jätimme puhelimen Sonera Kauppaan Hämeenkatu 1. Tällöin sovimme asiaa hoitaneen virkailija kanssa, että puhelimen tullessa huollosta se postitetaan minulle kotiin, koska asumme Sallassa.
20.11.2012 Puhelin SFC-huollossa
23.11.2012 Puhelin toimitettu huollosta myymälään
29.11.2012 Soitin Sonera Kauppaan ja minulle vastattiin tekstiviestillä, että puhelin on postissa ja minulla lähipäivinä.
7.12.2012 Soitin Sonera Kauppaan ja minulle luvattiin olla välittömästi yhteydessä asian tiimoilta, ei yhteydenottoa.
10.12.2012 Soitin Sonera Kauppaan ja sattumalta minulle vastasi sama henkilö kuin edellisellä kerralla. Hän kertoi ottaneensa yhteyttä Hämeenkadun myymälään ja sanoi puhelimen olleen 7.12. yhä siellä. Lupasi ottaa uudestaan yhteyttä ja välittämään yhteydenottopyyntöni. Ei yhteydenottoa. Hänen antamansa tieto on ristiriidassa 29.11. saamani tekstiviestin kanssa.
11.12.2012 Otin yhteyttä Soneran asiakaspalveluun internetin välityksellä. Sieltä soitettiin iltapäivällä ja luvattiin hoitaa asia ja olla yhteydessä. Ei yhteydenottoa.
13.12.2012 Soitto asiaa hoitaneen virkailijan omaan puhelimeen, ei vastausta, viesti vastaajaan jossa pyysin ottamaan yhteyttä.
Tilanne nyt 13.12.2012.
Ei yhteydenottoa, ei puhelinta. Olen jokseenkin voimaton hoitamaan tätä asiaa enään koska Soneran puolelta en saa minkäänlaista palautetta asiasta, ainoastaan lupauksia, että asia hoidetaan. Voisiko joku kertoa mitä minun pitää tehdä, että tämä asia saataisiin järjestykseen ja lopullisesti hoidettua.
Terveisin
Mika
Puhelin hukassa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.