Skip to main content

Puhelin hukassa

  • December 11, 2014
  • 12 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Tapahtumien kulku:

9.11.2012 Puhelin Samsung Galaxy S II alkoi temppuilemaan
12.11. 2012 Olimme matkalla Tampereella ja jätimme puhelimen Sonera Kauppaan Hämeenkatu 1. Tällöin sovimme asiaa hoitaneen virkailija kanssa, että puhelimen tullessa huollosta se postitetaan minulle kotiin, koska asumme Sallassa.
20.11.2012 Puhelin SFC-huollossa
23.11.2012 Puhelin toimitettu huollosta myymälään
29.11.2012 Soitin Sonera Kauppaan ja minulle vastattiin tekstiviestillä, että puhelin on postissa ja minulla lähipäivinä.
7.12.2012 Soitin Sonera Kauppaan ja minulle luvattiin olla välittömästi yhteydessä asian tiimoilta, ei yhteydenottoa.
10.12.2012 Soitin Sonera Kauppaan ja sattumalta minulle vastasi sama henkilö kuin edellisellä kerralla. Hän kertoi ottaneensa yhteyttä Hämeenkadun myymälään ja sanoi puhelimen olleen 7.12. yhä siellä. Lupasi ottaa uudestaan yhteyttä ja välittämään yhteydenottopyyntöni. Ei yhteydenottoa. Hänen antamansa tieto on ristiriidassa 29.11. saamani tekstiviestin kanssa.
11.12.2012 Otin yhteyttä Soneran asiakaspalveluun internetin välityksellä. Sieltä soitettiin iltapäivällä ja luvattiin hoitaa asia ja olla yhteydessä. Ei yhteydenottoa.
13.12.2012 Soitto asiaa hoitaneen virkailijan omaan puhelimeen, ei vastausta, viesti vastaajaan jossa pyysin ottamaan yhteyttä.


Tilanne nyt 13.12.2012.

Ei yhteydenottoa, ei puhelinta. Olen jokseenkin voimaton hoitamaan tätä asiaa enään koska Soneran puolelta en saa minkäänlaista palautetta asiasta, ainoastaan lupauksia, että asia hoidetaan. Voisiko joku kertoa mitä minun pitää tehdä, että tämä asia saataisiin järjestykseen ja lopullisesti hoidettua.


Terveisin
Mika

12 kommenttia

  • December 13, 2012
Moi Mika! Kuten puhelimessa sovimme, laitoin soittopyynnön eteenpäin asiaa hoitaneelle henkilölle. Toivottavasti hän ottaa sinuun yhteyttä mahdollisimman pian.

  • December 13, 2012
Moi, kiitos sinulle nopeasta reagoinnista. Tulen kommentoimaan kyllä heti, kun joku ottaa yhteyttä. Ja kommentoin kyllä varmasti senkin jos kukaan ei ota yhteyttä. Kyseessä on kuitenkin puhelin, jonka hankintahinta on minulle suuri summa.

  • December 13, 2012
Hei, sain asiaa hoitaneelta kaverilta soiton! Puhelin on vielä Tampereella, mutta pitäisi lähteä tänään postilla. Pahoitteli ja pyysi anteeksi. No mieleni teki sanoa vaikka mitä, mutta olkoon. On sitä tullut itsekin töissä priorisoitua asioita väärään järjestykseen. Toisaalta, soitto aiemmin olisi auttanut paljon.... Jään odottelemaan postia. Iso kiitos Johannekselle asioiden vauhtiin potkaisusta! Viimeinen kommentti tulee kun puhelin on päässyt takaisin kotiin.

  • December 14, 2012
Moi niihkali65! Hieno homma! Pahoittelut omasta puolestani, että asian hoito on kestänyt kohtuuttoman kauan. Toivottavasti puhelin saapuu perille viimeistään alkuviikosta!

  • December 19, 2012
Juu, nyt on keskiviikko 19.12. Ei puhelinta. Ihan kohta kaatuu vati. Taidan talsia poliisilaitokselle ja ilmoittaa puhelimen varastetuksi. Jos saisi edes vakuutuksen kautta uuden....

  • December 19, 2012
niihkali65,

Onpas harmillista!
Mikäli puhelin on torstaina lähetetty sinulle päin, pitäisi sen jo pikkuhiljaa sinulla olla.
Toki jouluruuhkia posteissa on, mutta eipä postinkaan pitäisi aivan kohtuuttoman kauan kulkea.

Lähetin liikkeeseen tiedustelun, että onhan laitteesi varmasti jo lähetetty sinulle päin!
Palaan asiaan sinuun välittömästi kun saan vastauksen.

  • December 19, 2012
Joo, ehkä käyttäisin hieman voimakkaampaa sanaa kuin harmillista. Yli 5 viikkoa huollossa josta 3 ja puoli viikkoa Sonera Kaupan hoteissa. Ei oikein tunnu hyvältä....

  • December 20, 2012
Ja yhteydenottoa ei kuulu. Eli ei ilmeisesti postissa. Soitin äskettäin asiakaspalveluun. Toivottavasti nyt saisi tietää, että onko se puhelin postissa vai kaupassa....

  • December 20, 2012
niihkali65,


Laitoin tosiaan eilen jo kauppaan viestiä asian tiimoilta, tänään jo päivällä hoputtelin, mutta en heiltä vielä ole vastausta saanut.

Itsekin olisin sinun tilanteessasi erittäin harmissani. Toivon että saadaan tähän pikimmiten vastaus, onhan se kurjaa kun joutuu odottelemaan puhelinta noinkin pitkän aikaa.

  • December 21, 2012
Joo, ja kuten varmaan arvaattekin, ei puhelinta, ei yhteydenottoa! Tiedän, että Asiakaspalvelun ihmiset ovat yrittäneet tavoitella Hämeenkatu 1:n myyjiä. Mutta eikö niitä ihmisiä siellä ihan oikeasti kiinnosta minun asia - tämän perusteella ei. Nyt on vaan mitta täynnä. Koska en saa myymälästä minkäänlaista palautetta, tulen ilmoittamaan puhelimeni varastetuksi ja nimeän Sonera Kaupan Hämeenkatu 1:ssä minua palvelleen henkilön mahdolliseksi varkaaksi. En näe tässä enään muuta vaihtoehtoa. Jos joku keksii sen, olen valmis kuuntelemaan. En halua uhkailla ketään, enkä olla se paise takapuolessa. Nyt vaan on niin, että minun puhelimeni ei ole minulla ja sen minulta vilpillisin keinon otettu. Jos olen väärässä, oikaiskaa.
Ystävällisin terveisin
Mika

  • December 27, 2012
Jippii !! Puhelin löysi tiensä kotiin tänään 27.12. Loppu hyvin, kaikki hyvin. Puhelin on viety Tampereella postiin 20.12. ?!?!? Hyvityksenä on reilusti lipukkeita, mistä kiitos. Toisaalta; kaikelta tältä olisi vältytty joko viemällä puhelin hieman ripeämmin postiin tai vaan rehellisellä vastauksella; en nyt ole muistanut/ehtinyt/viitsinyt sitä tehdä....

  • December 27, 2012
Hei Mika! Hienoa että asialle saatiin onnellinen loppu, vaikka kieltämättä homma ei mennyt meidän osalta ihan putkeen. Toivottavasti jatkossa asiat sujuvat kuten pitääkin. Kiitos kärsivällisyydestä ja mukavaa uutta vuotta!