Skip to main content

puhelin kiinni

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei! Perjantaina suljin oman puhelimeni vahingossa kun piti tytön puhelin sulkea.soitin kyllä automaattiin että aukaisevat mun liittymän mutta ei oo vieläkään auki?? Miksi? kun en oo maksanu puhelinlaskua jonka eräpäivä oli 2.12?? KUKAAN EI VASTAA??? JA TARVIN PUHELINTA!!!

1 kommentti

  • December 7, 2010
Kun liittymä suljetaan väliaikaisesti, pitää avauksen jälkeen puhelin käyttää kokonaan virrattomana, jotta liittymä päivittyy uudelleen verkkoon. Joko olet kokeillut sitä?