puhelin kiinni
Hei! Perjantaina suljin oman puhelimeni vahingossa kun piti tytön puhelin sulkea.soitin kyllä automaattiin että aukaisevat mun liittymän mutta ei oo vieläkään auki?? Miksi? kun en oo maksanu puhelinlaskua jonka eräpäivä oli 2.12?? KUKAAN EI VASTAA??? JA TARVIN PUHELINTA!!!
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.