Hei,
Tilasin Sony Xperia V -puhelimen Soneran verkkokaupasta. Puhelin tuli ja olin todella tyytyväinen kun sitä hetken käytin, mutta sitten huomasin, että näyttöruudussa on tumma kohta, joka näkyi valkoista taustaa vasten. Näin siis käytännössä suoraan paketista otettuna. Jätin maksetun puhelimen paikalliseen Sonera-liikkeeseen ja siellä sanottiin, että laittavat puhelimen pikahuoltoon, koska vika on ollut täysin uudessa yksilössä. Nyt minulle kuitenkin tuli ilmoitus huollosta, että puhelin on lähetetty Sonyn keskushuoltoon ja näin ollen toimitus viivästyy. Harmittaa, että joudun jo maksettua puhelinta odottamaan. Eikö tällaisissa tilanteissa pitäisi lähettää asiakkaalle täysin uusi puhelin asap, kun sitä teidän verkkokaupan varastossakin näyttäisi olevan? Näyttövika ei tietenkään ole teidän syytänne, mutta ei tällaista ongelmaa voi asiakkaankaan harmiksi jättää. Olen tuore muuten tyytyväinen Soneran asiakas ja toivoisinkin, että asialle saataisiin kaikkia osapuolia tyydyttävä lopputulos.
Puhelin suoraan paketista huoltoon
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.