Hei Soneran laskutus.
Olen tällä hetkellä Turkissa, joten asian hoitaminen on hankalaa (liittymän sopimuspaperit ovat kotona Suomessa jne.).
Joka tapauksessa, ostin Palokan Expertistä viime kesän loppupuolella uuden puhelimen (Lumia 520). Oston yhteydessä minulle tarjottiin Sonera-liittymän tarjousta, joka sisälsi tietyn määrän tekstiviestejä ja puheaikaa. Normaalisti ko.paketti olisi maksanut 29,90e/kk, mutta tarjouksena sain saman sisällön hintaan 19,90e/kk. Ja sopimus on voimassa 2 vuotta. (kysyin myyjältä myös netin käytöstä, hän sanoi sen sisältyvän hintaan!)
Sain ensimmäisen puhelin laskun e-mailiini, ja olin pyörtyä!! Laskun summa oli yli kaksinkertainen eli yli 40e !! Olen äimänä. Eräpäivä laskussa on 14.10. Haluan selvittää tämän sotkun heti. Normaalisti ennen Soneran liittymää puhelin laskuni ovat olleet alle 15e/kk. Enkä ole soittanut yhtään sen enempää.
Haluan pulmaani pikaisen selvityksen/korjauksen. Toivon, että lähettäisitte vastauksen sähköpostiini.
terveisin sxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxx.com (040xxxxxxx)
Puhelinlaskuni on väärin!!
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.