Skip to main content

Puhelinlaskuni on väärin!!

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 1 katselukerta

Hei Soneran laskutus.

Olen tällä hetkellä Turkissa, joten asian hoitaminen on hankalaa (liittymän sopimuspaperit ovat kotona Suomessa jne.).

Joka tapauksessa, ostin Palokan Expertistä viime kesän loppupuolella uuden puhelimen (Lumia 520). Oston yhteydessä minulle tarjottiin Sonera-liittymän tarjousta, joka sisälsi tietyn määrän tekstiviestejä ja puheaikaa. Normaalisti ko.paketti olisi maksanut 29,90e/kk, mutta tarjouksena sain saman sisällön hintaan 19,90e/kk. Ja sopimus on voimassa 2 vuotta. (kysyin myyjältä myös netin käytöstä, hän sanoi sen sisältyvän hintaan!)

Sain ensimmäisen puhelin laskun e-mailiini, ja olin pyörtyä!! Laskun summa oli yli kaksinkertainen eli yli 40e !! Olen äimänä. Eräpäivä laskussa on 14.10. Haluan selvittää tämän sotkun heti. Normaalisti ennen Soneran liittymää puhelin laskuni ovat olleet alle 15e/kk. Enkä ole soittanut yhtään sen enempää.

Haluan pulmaani pikaisen selvityksen/korjauksen. Toivon, että lähettäisitte vastauksen sähköpostiini.

terveisin sxxxxxxxxxxxxxxxx@xxxxx.com (040xxxxxxx)

1 kommentti

  • October 1, 2013
Hei pallohaukat10!

Kysymykseesi on vastattu ilmoittamaasi sähköpostiosoitteeseen. Poistimme viestistä asiakaskohtaiset tiedot tietoturvasyistä, koska tämä on julkinen keskustelupalsta.