Skip to main content
Moro !

Minä olen yrittänyt saada selvitettyä seuraavaa asiaa, koskien vuosien 2000 - 2005 että onko minulla tuona aikana ollut puhelinliittymiä Soneralla. Voisinko saada minun sähköpostiini vastauksen vaikka Soneran asiakaspelvelusta tai laskutuksesta. Ja jos puhelinliittymiä on ollut minulla, niin saisin mahdollisen liittymän puhelinnumeron ja koska liittymä on avattu ja onko k.o liittymistä maksamattomia laskuja olemassa. Ja kopiot puhelinliittymä sopimuksesta myös. Kun soneran laskutukseen tai asiakaspalveluun ei ole sähköpostiosoitetta minkä kautta tämän pyynnön voisi välittää. Jos tämän pyynnön voisi välittää asiakaspalveluun tai laskutukseen, mistä minulle lähetettäisiin minun sähköpostiini selvitys asiasta.

Heikki Merijärvi

E-mail::: h.merijarvi@gmail.com
Hei hemuli60,

Olisiko sinulla vielä mahdollisesti asiakasnumeroa tallessa? Jos lisäisit asiakasnumeron käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset -> Profiili -> Asiakasnumero) niin pääsen tutkimaan asiaa tarkemmin.

Muuten löydämme tietosi henkilötunnuksella mutta näin julkisen palstan kautta emme halua sitä kysellä koska se näkyy silloin kaikille. Jos et löydä asiakasnumeroa, suosittelisin olemaan yhteydessä asiasta suoraan asiakaspalveluun soittamalla 0200 17000.

Vastaa