Skip to main content

Puhelinmyyjä antoi eri hinnan kuin Sonera

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 2 katselukertaa

Hei,

tilasin Soneran viihdepaketin puhelinmyyjän soiton perusteella 9.9.2013. Varmistin hinnan vielä moneen kertaan ja hän kertoi sen olevan nyt tarjouksessa; meidän taloyhtiöömme 14 euroa kuukaudessa 24kk:n määräaikaisella sopimuksella. Nyt hinta näyttääkin olevan 19.90e/kk. Mistä tämä ero; onko hinta muuttunut suullisen sopimuksen teon jälkeen? Eikö minun kuuluisi saada tuote siihen hintaan, mihin on sovittu?

Tässä tiedot:


Hyvä asiakkaamme,

kiitos laitetilauksestasi.

Tilauksesi tiedot
***************************************************
Tilauksen päivämäärä: 09.09.2013
Tilausnumero: 5401325

Laite:
Digiboksi kiintolevypaikalla: 0,00 eur, Palvelureititin ADSL / VDSL2 / Ethernet hybridi: 0,00 eur

Toimitusosoite:
Poppelitie 12 D 34
50130 MIKKELI

Terveisin,
Hannu Kurkela

2 kommenttia

  • September 30, 2013
Moi hannukur! Huomasin, että olitkin jo pirauttanut asiakaspalveluumme eli asia lienee kunnossa?

  • September 30, 2013
Soitin vielä toistamiseen asiakaspalveluun varmistaakseni asian ja mitään 13,90€/14,90€ -kampanjoita kiinteistösopimuksille ei ole ollut syyskuun alussa tai muutenkaan. Jäi hiukan sellainen tunne, että minulle on annettu tahallisesti väärää tietoa puhelinmyyjän toimesta(liekö sitten provikkapalkalla...)