Hei!
Sain puhelinmyyjältä tarjouksen jossa tarjottiin 24kk:n viihdepakettia vanhaan hintaan. Ilmoitin kiinnostukseni ja pyysin soittamaan uudestaan, koska metelin takia oli lähes mahdoton keskustella. Soittoa ei koskaan tullut. Numeroon josta soitettiin ei voinut soittaa.
Päätin soittaa as.palveluun kysyäkseni onko tarjous jo merkitty kohdalleni? Sain tietää, että sopimukseni oli päättynyt kaksi päivää sitten eikä vanha hinta ollut enää mahdollinen. Kysyin miksi Sonera ei ollut minuun missään yhteydessä, jos minulla kerran oli mahdollisuus jatkaa sopimusta vanhalla hinnalla. Vastauksena oli, luultavasti siksi koska minulla ei ollut ruksia ruudussa joka oikeuttaa lähettämään markkinointitietoja suoraan sähköpostiin. Tarkistin asian, ei ollutkaan, mutta oli ruudussa jossa sallitaan niiden lähettäminen tekstiviestinä. Joka tapauksessa lähes humoristinen selitys.
Korostan Soneran tarjonneen vanhaa hintaa. Minä en sitä ehdottanut. Mikä merkitys oli kahdella päivällä jos olitte siitä valmiit tuhon hintaan luopumaan? Tuntuu kun tarkoituksella hankkiutuisitte asiakkaasta eroon, sillä ilman tätä markkinoititempausta olisin jatkanut ilman muuta uudellakin hinnalla.
Asiakaspalvelu oli kohdallani huonoa! Olisin tehnyt siitä reklamaation, mutta siihen ei ole mitään osoitetta! En saa heti mieleen yhtään yritystä Soneran lisäksi, joka ohjaisi palautteen keskustelupalstalle.
T: Ari
Puhelinmyyjä2
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.