Olin vaihtamassa Sonerasta Saunalahteen, kun Soneran puhelinmyyjä lupasi minulle laajakaista Superpaketin hintaan 35€/kk. Suostuin sopimukseen tuolla hinnalla.
Nyt Omien Sivujen mukaan liittymäni kuukausimaksu olisi 54.89 €/kk. Sitten katsoin, että Soneran yleiset sivut lupaavat Superpaketinpaketin hintaan 44,90 €/kk.
Jos puhelinmyyjä on sanonut väärän hinnan, joutuuko asiakas maksumieheksi? Tässä tapauksessa menettäisin pahimmillaan 480 euroa. Voisitteko tarkistaa sopimuksen ehdot puhelinmyyntiäänitteeltä ja kertoa minulle paljonko joudun maksamaan tästä "edullisesta" Superpaketista.
Puhelinmyyjän antama hinta mahdollisesti väärä?
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.