Skip to main content

Puhelinmyyjän antama hinta mahdollisesti väärä?

  • December 11, 2014
  • 1 kommentti
  • 2 katselukertaa

Olin vaihtamassa Sonerasta Saunalahteen, kun Soneran puhelinmyyjä lupasi minulle laajakaista Superpaketin hintaan 35€/kk. Suostuin sopimukseen tuolla hinnalla.

Nyt Omien Sivujen mukaan liittymäni kuukausimaksu olisi 54.89 €/kk. Sitten katsoin, että Soneran yleiset sivut lupaavat Superpaketinpaketin hintaan 44,90 €/kk.

Jos puhelinmyyjä on sanonut väärän hinnan, joutuuko asiakas maksumieheksi? Tässä tapauksessa menettäisin pahimmillaan 480 euroa. Voisitteko tarkistaa sopimuksen ehdot puhelinmyyntiäänitteeltä ja kertoa minulle paljonko joudun maksamaan tästä "edullisesta" Superpaketista.

1 kommentti

  • February 19, 2013
Hei Tammiketo!

Puhelimessa kerrottu hinta 34,90€/kk pitää kyllä paikkansa, mutta tarjouskampanja ei ollut jostain syystä päivittynyt sinulle. Hyvä, että otit heti yhteyttä, niin saadaan korjattua hinnat oikealle tolalle. Pääsen tekemään tarvittavat muutokset liittymälle huomenna. Asia on siis tällä kunnossa, pahoittelut sählingistä.