Skip to main content

Puhelinmyyjän kanssa tehty sopimus mitätön?

  • December 11, 2014
  • 3 kommenttia
  • 3 katselukertaa

Hyvissä ajoin ennenkuin määräaikainen sopimukseni meni umpeen, puhelinmyyjä otti yhteyttä. Keskustelin hänen kanssaan Sonera Viihde paketin hankkimisesta mutta useiden viikkojen selvittelyn jälkeen selvisi ettei se ole tänne mahdollista. Sovittiin sitten liittymän hinta sellaiseksi että ei ainakaan kallistu. Ei vaan ole laskutukseen saakka mennyt tieto perille, lasku on nyt ihan listahinta eli kymppiä kalliimpi kuin ennen. Eikä tämä ole ensimmäinen kerta että saa vahtia että pitääkö paikkansa vai ei. Taidan sanoa irti koko liittymän kun on näin hankalaa...

3 kommenttia

  • March 22, 2013
Hei ullis13!

Harmi, ettei Sonera Viihdettä saada osoitteeseesi toimitettua. Lisäisitkö asiakasnumerosi profiilisi tietoihin, niin tarkistetaan liittymäsi tilanne ja laitetaan laskutusasiat kuntoon. Voit myös vaihtoehtoisesti kertoa meille lisätietoja Facebookin kautta yksityisviestillä.

  • March 27, 2013
No nyt lisäsin sen asiakasnumeron. Jään odottelemaan vastausta :-)

  • April 3, 2013
Hei ullis13!

Sinua oli yritetty tavoittaa Asiakaspalvelustamme, mutta et ehkä pystynyt juuri sillä hetkellä vastaamaan puhelimeen. Pystyisitkö soittelemaan Asiakaspalveluumme 0200 17000, (ma–pe 8–20, la 9–16.30)? Tai voit myös laittaa viestiä, mihin aikaan olisit tavoitettavissa, niin voin jättää soittopyynnön.