Skip to main content
Heips,

Vastasin asiakaspalvelunne puheluun, koskien yhdistettyä tarjousta nopeuden nostosta ja taulutelevisiosta.

Tarjous kuulosti hyvältä, sillä nopeuteni olisi noussut ja samalla olisin maksanut televisiota kuukausimaksun pysyessä kuitenkin lähes samana.

Kerroin kuitenkin lähteväni pitemmälle matkalle ja tarkoituksenani on katkaista laajakaistani siksi aikaa, joten en voi tarttua tarjoukseen, mikä edellyttää kahden vuoden määräaikaista sopimusta. Asiakaspalvelijanne pyysi aikaa keskustella esimiehensä kanssa tilanteesta ja soittikin pian takaisin ja sanoi, että voin keskeyttää laajakaistan väliaikaisesti, vaikka nyt tekisimmekin sopimuksen nopeuden nostosta ja taulutelevisiosta.

Soittelin juuri asiakaspalveluunne ja pyysin parin kuukauden liittymänkeskeytystä ja he kertoivat ettei se onnistu, sillä liittymäsopimukseni on nyt määräaikainen. Ainoaksi mahdollisuudeksi jäi purkaa määräaikainen sopimus taas jatkuvaksi ja samalla sitten raukesi "nopeudennosto taulutelevisiolla" - tarjous, mutta taulutelevision olen sitoutunut ottamaan.

Hyvä tarjous muuttuikin kusetukseksi, missä maksan 22 euroa kuussa enemmän televisiosta, eikä liittymäni nopeus muutu miksikään.

Onko olemassa suoraa yhteydenottomahdollisuutta asiakaspalvelun esimiehelle, sillä he eivät nyt selvästikään ole ajantasalla, mitä asiakkaalle voi luvata ja mitä ei?

Kiitos,
Esimiehille ei suoraan palautetta voi lähettää, ainoa kanava kirjalliseen palautteeseen on käytännössä Omien sivujen lomake, josta palaute ohjataan asianomaiselle taholle.

T. Panu
Sonera Asiakaspalvelu
Näin arvelinkin,

Kiitos edesmenneestä yhteistyöstä.

Vastaa