Skip to main content

puhelinmyynnin peruutus ???

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 0 katselukertaa

Puhelinmyyjä sai myytyä minulle "uuden" liittymän vanhan tilalle. Eli minulla oli jo vuosia ollut Soneran laajakaista kiinteä sellainen ja nyt siis tilasin sekä nopeuden noston että nettitikun . Lähetinkin nettitikun heti sen saatuani takaisin ja sitä ennen olin jo sähköpostia sekä omien sivujen kautta lähettänyt peruutuksen. Aikojen kuluttua vastauksena oli että peruutukseni ei ollut teille tullut. ja että se oli myöhässä. Harmi , sillä en kai minä mitään määräaikaista tarvitse , kun olen jo vuosia soneran asiakas ollut. Se tuntuu ikävältä , että määräaikaisuus lisätään vakiasiakkaalle. Lisäksi vielä , jos sitä ei voi purkaa , niin miten saan sen Huawein takaisin??? mikä on tarjouksenne tässä asiassa...?

2 kommenttia

  • September 19, 2011
Hei palosi-16: Tämä hoituikin kuntoon asiakaspalvelumme kanssa. Mukavaa syksyn jatkoa!

Ps. Olethan sinäkin jo tutustunut Facebook-sivuihimme ja liittynyt tykkääjiin? http://www.facebook.com/sonera

  • September 19, 2011
KIITOS