Minulle soitti puhelinmyyjä 13.06.2014 (03-3391 1912) tarjoten Soneran ADSL-laajakaistayhteyttä puhelinpakettini jatkoksi. Hyväksyin tarjouksen pitkän, hieman sekavan keskustelun jälkeen sillä ehdolla että saan tilausvahvistuksessa tarjouksen tarkat tiedot sähköpostiosoitteeseeni välittömästi ja että voin perua tilauksen vastaamalla tilausvahvistusviestiin kielteisesti.
Tilausvahvistusta ei ole kuitenkaan tullut tähän päivään mennessä. Sen sijaan tarjottu laajakaistayhteys ilmoitettiin kytketyksi kotiosoiteeseeni 16.06.2014.
Haluan peruuttaa puhelinmyyntikaupan. Miten peruutus suoritetaan (en ole löytänyt sivuiltanne sopivaa kohtaa)? Mihin sähköpostiosoitteeseen asiakas voi lähettää reklamaatiot?
Nimim. Mobiiliasiakkaana 25v.
Sivu 1 / 1
Hei rxo42! Peruutus saatiinkin kuntoon Asiakaspalvelussamme. Mukavaa kesän jatkoa!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.