Skip to main content

Puhelinyhteys

  • December 11, 2014
  • 2 kommenttia
  • 16 katselukertaa

Mitä oitää tehdä kun irtisanoin lankapuhelimen ja laajakaista penee puhelinkaapelia pitkin
1pena

2 kommenttia

Forum|alt.badge.img+2
  • Meilaaja
  • October 12, 2009
jokpen2 kirjoitti:
Mitä oitää tehdä kun irtisanoin lankapuhelimen ja laajakaista penee puhelinkaapelia pitkin
1pena


Jatka laajakaistan käyttämistä kuten tähänkin asti. Kun lankapuhelinliittymä on poistunut, niin voit poistaa adsl-modeemin puhelinpistokkeen ja seinärasian välistä suodatinpalikan jos haluat ja siinä sellainen on.

  • October 15, 2009
Näin on eli ADSL-yhteys toimii vaikka samaa kaapelia käyttävä puhelinliittymä irtisanotaan. Häiriösuodin on lankapuhelinta varten, joten sen käyttö ei ole tarpeen pelkän ADSL-yhteyden kanssa.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu