Miten esim puhelut asiakaspalveluun, jotka maksavat mpm-maksun verran. Kuluttavatko puhepakettia vai laskutetaanko erikseen. Mites palvelunumeroissa, joissa hinta esim 1€/min+mpm , laskutetaanko tuo mpm erikseen kuluttaako puhepakettia?
Mites tekstiviestit palvelunumeroihin, jotka maksavat normaalinmatkapuhelinmaksun. Kuluttavatko tekstiviestipakettia vai laskutetaanko erikseen?
Puhelumaksuista
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.