Suomalainen ystäväni asuu tilapäisesti Norjassa ja hänellä on kännykässään Suomesta ostettu Soneran matkapuhelinliittymä. Minulla on Minun Sonera, jossa nyt tarjouksena ilmaista puheaikaa 3000 min/kk vuoden loppuun.
Kun soitan Suomesta ystävälleni Norjaan, menevätkö puheluni tuosta 3000 minuutin puheaikapaketista? Olen saanut asiasta ristiriitaista tietoa. Soneran asiakaspalvelussa kerrottiin 31.5., että menevät. Sonera-myymälässä (josta liittymän hankin) kerrottiin 30.5., että eivät mene, vaan joudun maksamaan 0,0796 e/min + aloitusmaksun 0,49 e. Kumpi on oikeassa, kumpaan voin luottaa?
Siitä olen sentään saanut yhtäpitävää tietoa, että ystäväni Norjassa ei kesän ajan joudu maksamaan vastaanottomaksua.
Puhelut ulkomailla olevaan Soneran liittymään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.