Skip to main content

Purkuilmoitus

  • December 11, 2014
  • 10 kommenttia
  • 8 katselukertaa

Miksi minulle tuli purkuilmoitus vaikka olen sopinut laskuistani Sergel perinnän kanssa? Pitääkö minun maksaa Sergel laskun lisäksi soneran tuo 111 e lasku? Voisiko purkua siirtää kuukaudella?

10 kommenttia

  • December 4, 2012
Hei Pinkku26!

Perinässä tehdyt maksusopimuset eivät vaikuta liittymän irtisanomiseen ja sopimuksen purkuun. Mikäli saamasi lasku on avoimena Soneralle, tulee se toki maksaa normaalisti. Perintään siirtyneet laskut tulee sitten maksaa Sergelille. Sopimuksen purkua ei ole mahdollista siirtää vaan sinun kannattaakin hoitaa maksut mahdollisimman pian ajantasalle.

  • December 5, 2012
No eilen maksoin soneran ja sergelin laskut, koskakohan tieto näkyy omilla siviulla?

kjns
Irkkaaja
  • Irkkaaja
  • December 5, 2012
Pinkku26 kirjoitti:
No eilen maksoin soneran ja sergelin laskut, koskakohan tieto näkyy omilla siviulla?


Yleensä laskut kirjautuvat n. parin-kolmen pankkipäivän viiveellä.

  • December 5, 2012
Moi Pinkku26,
Suoritukset siirtyvät pankilta yrityksen järjestelmiin muutaman päivän viiveellä mutta huominen itsenäisyyspäivä ja viikonloppu vaikuttavat tässä myös, eli pyhäpäivinä ja viikonloppuisin ei siirtoja pankista yrityksille tapahdu. Tämän vuoksi kirjautumiseen tulee ikävä kyllä menemään enemmän kuin muutama päivä.

  • December 5, 2012
Pinkku26: Juuri noin, kuten kjns jo kirjoittikin. Maksu kirjautuu parin pankkipäivän viiveellä.
Voit toki lisätä asiakasnumerosi käyttäjätunnuksen profiiliin (Omat asetukset > Profiili > Asiakasnumero) niin voimme tarkastaa tilanteen Soneran maksujen osalta. Asiakasnumero ei näy muille keskustelupalstan käyttäjille. Ensi viikon alussa maksut pitäisivät meidänkin tiedoissamme olla ajan tasalla.

  • December 7, 2012
Minullahan on tiedoissa asiakasnumero, omilta sivuilta katsoin niin jotain laskuja on rekisteröitynyt. Haluaisinnyt vain tietää, että mikä on laajakaistani tilanne, että vieläkö on suljettuna maksamattomien laskujen suhteen?

  • December 7, 2012
Hei Pinkku26,

Laajakaistasi on vielä suljettuna avoimien laskujesi vuoksi. Kun kaikki erääntyneet on näkyy hoidettuna, voidaan laajakaistaliittymäsi avata.

  • December 7, 2012
Purkuilmoitus on vielä voimassa? Harmi, kun olisin loput maksanut tammikuun alussa. No täytyy odotella alkuviikkoon ja kokeilla soittaa aspalveluun sitten.

  • December 7, 2012
Anteeksi nyt vielä, minulta puuttuu 28 e siihen, että laajakaistani aukeais?

  • December 10, 2012
Hei Pinkku26,
Ota yhteyttä Asiakaspalveluun p. 020017000, asia selviää varmasti soittamalla.