Terve,
sain teiltä purkuilmoituksen ja maksoin avoinna olevan summan 16.10. Ajattelin tilapäisesti suljetun liittymän avautuvan viimeistään tänään, koska laskujen rekisteröityminen kestää 2-3 arkipäivää. Katsoin tänään laskuarkistoa, koska liittymä ei ollut vielä avautunut, niin siellä näkyy 21.10 (tänään) tullut lasku (eräpäivä 7.11) maksetuksi 16.10, mutta avoinna olevasta laskusta olisi tuon uuden laskun verran maksamatta. Soitin asiakaspalveluunne (klo 15:17) ja selitin hyvinkin monta kertaa asiani tarkalleen, mutta reilun 20 minuutin keskustelun jälkeen tulos olikin hyvin typerryttävä; "no jos maksat sen avoinna olevan summan ja 30 euroa, niin avataan pikana liittymä". Yritettiin vielä kääntää asiakkaan viaksi, että järjestelmänne on heittänyt maksusuoritukset minne sattuu, voin osoittaa, että olen antamillanne tiedoilla maksanut laskuni.
Saiskohan noi laskuosoitukset kuntoon?
Kiitos!
Vastaa
Rekisteröidy
Onko sinulla jo tili? Kirjaudu sisään
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.