Skip to main content
Eli muutin aiheen nimeä ja aloitusviestin sisältöä koska laskutus asia tuli selväksi mutta tämä puhuttu ADSL boksi viel ihmetyttää että jos sellainen piti tulla, kuten asiantuntija & sivuilla sanottiin niin miten / koska sen saan ?
Liittymäsi aiempi määräaikainen sopimus oli 18 kuukauden mittainen ja se päättyi kesäkuun loppupuolella. Liittymä oli tästä johtuen normaalihinnalla noin kuukauden eli heinäkuun loppupuolelle asti, jolloin liittymään tehtiin 24 kuukauden määräaikainen sopimus ja tällöin hinta laski nykyiselleen.

Laskulla Koti TV:n 20,16 euron toimitusmaksu on hieman hämäävästi nimetty KYTKENTÄMAKSUT. Kyseessä on kuitenkin Koti TV:n laitteiden toimitusmaksu. Tällä hinnalla Laajakaista Extra - asiakas saa Koti TV:n lisäksi käyttöönsä Thomson-palvelureitittimen, joka toimii ADSL-modeemina, WLAN- ja ethernet-reitittimenä sekä mahdollistaa Koti TV:n toiminnan. Lisäksi jos laite vioittuu, Sonera lähettää uuden tilalle.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu
Tuota thomson palvelureititintä ei kyllä ole koskaan perille saapunut, ainoastaan tuo kotitv boksi.
Koska/miten saadaan myös tuo thomson reititin ? Pystyttekö te nyt sieltä päästä selvittää että koska tuon saa vai pitääkö taas jonottaa asiakaspalveluun 30min-60min? Alkaa tulee hiukan kalliiksi muutaman kerran viikossa soittaa sinne internetin teknisistä viosta, lasku asiat, spotify yms yms.
Uusi boksi olisi kiva saada syystä että on epäilty että tuo A-link Rr24AP(+i) alkaisi olemaan parhaat päivänsä viettänyt.

Lasku asia on selvä ja toi toimitusmaksu. Boxin saanti vielä kiinnostaisi.
Puuttuvan palvelureitittimen tapaus pitäisi hoitaa suoraan Asiakaspalvelun kanssa. Ellet halua soittaa 0200 17000, voit lähettää asiasta palvelupyynnön.

T. Tapio
Sonera Asiakaspalvelu

Vastaa